Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته دانشجویان برپاکننده غرفه «جنبش مردمی ممانعت از جنگ با خدا» در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن با برخورد تند فرماندار شهرستان مواجه شدند. به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از سوی دانشجویان و مردم شهرستان نکا به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه غرفه «جنبش مردمی ممانعت از جنگ با خدا» که موضوع آن «ربا» است، دایر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یکی از دانشجویی دانشگاه شهرستان نکا، عضو غرفه «جنبش مردمی ممانعت از جنگ با خدا» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو، گفت: به مناسبت 22 بهمن ماه از چند روز قبل غرفه ای دایر کردیم که عنوان این غرفه « جنبش مردمی ممانعت از جنگ با خدا » بوده است و مجوز آن را از تبلیغات اسلامی و شهرداری نکا گرفته شد و تحویل روابط عمومی شهرداری شهرستان نکا دادیم تا از مشکلی از لحاظ سد معبر وجود نداشته باشد.   وی افزود: این غرفه به مدت در سه روز برگزارشد و چون دو روز مانده بود به نماز جمعه؛ غرفه ای هم در مصلی محل برگزاری نماز جمعه برپا شد.   این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: در نماز جمعه فرماندار شهرستان نکا برخود تندی با ما داشت که "مجوز این غرفه را از کجا گرفته‌اید" و ما به فرماندار گفتیم که مجوز را از سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری دریافت کرده ایم؛ اما فرماندار گفت شما اجازه نداشتنید از این جاها مجوز بگیرید و مجوز غرفه باید از فرمانداری صادر می شد.   وی در ادامه افزود: در صورتی که غرفه ما در فضای مصلی دایر بود و حتی کارکنان مصلی آمدند و اظهار داشتند که نیازی نیست از فرمانداری مجوز گرفته شود، در نماز جمعه مردم با فرماندار بحث کردند.     وی در ادامه گفت: همچنین از شهردای تماس هایی که با ما گرفته شد، خیلی سعی داشتند که ما در روز 22 بهمن غرفه ای برگزاری نشود و می گفتند مشکل امنیتی دارد و امکان دارد اغتشاشاتی در پی داشته باشد با توجه به این موضوع ما تراکت هایی که امکان داشت تند برخورد شود و یا جبهه ایجاد کند، کاملا حذف کردیم و  یک نمونه از تراکت ها را به روابط عمومی شهرداری دایم و حتی شهردار  زیر آنها را امضا کرد  که در روز راهپیمایی هیچ مشکلی پیش نیاید.   وی مطرح کرد: در پایان راهپیمایی که مردم برمی گشتند فرماندار با چند نفر  به سمت غرفه ما آمدند خیلی تند برخورد کردند و اعضای غرفه به هیچ وجه موضع نگرفتند. و ما سعی کردیم درگیری به وجود نیاد و با توجه به فیلمی که در فضای مجازی منتشر شد، بیشتر مردم با فرماندار بحث کردند.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض

سخنگوی سپاه با اشاره به نحوه برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض و حامی مردم غزه و فلسطین در دانشگاه‌های این کشور گفت: پرده‌ای که آمریکا در پشت مفاهیمی چون حقوق بشر، رعایت قانون و دفاع از کیان انسانیت پنهان شده بود، فرو ریخته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در جمع رزمندگان تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لنگرود ‌با اشاره به رخدادها و تحولات اخیر در صحنه ‌منطقه‌ای و بین‌المللی به ویژه جنایات رژیم خبیث صهیونیستی در غزه و نحوه برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض و حامی مردم غزه و فلسطین در دانشگاه‌های این کشور  اظهار کرد: پرده‌ای که رژیم ایالات متحده آمریکا در پشت مفاهیمی چون حقوق بشر، رعایت قانون و دفاع از کیان انسانیت پنهان شده بود، فرو ریخته است.

وی با اشاره به شکل‌گیری نهضت اعتراضی ضد‌صهیونیستی در جهان و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه افزود: در هفته‌ها و ماه‌های اخیر و پس از جنایات صهیونیست‌ها در غزه، شاهد حضور حمایتی مردم از مردمان به ویژه زنان و کودکان غزه در پنج قاره جهان بوده‌ایم که انتظار آن را نمی‌رفت.

سردار شریف با بیان اینکه مقاومت مردم غزه و ظلم مضاعف رژیم صهیونیستی، توجه نخبگان جهان را در ابعاد و گستره ی غیر قابل انتظار به خود جلب کرده است، تصریح کرد: صهیونیست‌ها در طول هفتاد سال گذشته تلاش زیادی کرده‌اند تا تصویری دل‌انگیز از خود به جهان و به ویژه نخبگان ارائه دهند.

وی به اتفاقات پس از عملیات تاریخی طوفان‌الاقصی و جنایات صهیونیست‌ها در غزه و سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و گفت: این جنایات هیمنه آن‌ها را در عرصه افکار عمومی به هم ریخته است.

سردار شریف  با بیان اینکه نخبگان، از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها در اقصی نقاط جهان بویژه اروپا و آمریکا نتوانستند ظلم رژیم صهیونیستی در غزه را تحمل کنند، افزود: از میان 35 هزار انسان بی‌گناه کشته شده، حدود 15 هزار نفر زن و کودک هستند، بیداری نخبگان به نظر من یک موهبت الهی است و می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در حمایت از مردم فلسطین داشته باشد.

سخنگوی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه آفرینی‌های رزمندگان لشکر عملیاتی 16 قدس استان گیلان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: رزمندگان غیور گیلانی در جنگ تحمیلی استکبار جهانی علیه ملت ایران حماسه‌های جاودانه‌ای را رقم زدند، آنها در بیش از 11 عملیات آفندی و ده‌ها مأموریت پدافندی با ایثار و فداکاری نقش قابل‌توجهی در افتخارآفرینی‌های تاریخی مردم این استان ایفا کردند و نشان دادند که به حق ادامه دهندگان راه سردار بزرگ میرزا کوچک خان جنگلی هستند.

وی در پایان رسالت رزمندگان امروز تیپ میرزا کوچک خان جنگلی را حساس و تاریخی توصیف و گفت: نسل جوان امروز سپاه در این تیپ مقتدر و سرافراز که در زمره یگان‌های زبده و نیرومند نیروی زمینی سپاه می‌درخشند پرچم مقاومت و استکبارستیزی ملت ایران را برافراشته و موجب افتخار و مباهات مردم این خطه شریف و ایمانی خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آشکار شدن ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در برخورد خشن با جنبش اعتراضی دانشجویان
  • محکومیت برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان مدافع غزه
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است