Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جانشین رئیس پلیس پایتخت از رسیدگی به مشکلات شهروندان در مرکز نظارت همگانی پلیس پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار حمید هداوند در حاشیه دیدار مردمی در مرکز نظارت همگانی پلیس پایتخت گفت: امروز به مشکلات ۳۴۰ شهروند رسیدگی و دستورات لازم از سوی روسای پلیس تخصصی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس تهران همواره به دنبال تکریم شهروندان و رسیدگی به مشکلات و خواسته های آنها است.

وی در مورد بیشترین درخواست شهروندان از پلیس گفت: بیشترین درخواست ها مربوط به پلیس امنیت اخلاقی، راهور و نظارت بر اماکن عمومی بود.

جانشین رئیس پلیس تهران با اعلام موضوع مسئولیت پذیری و پاسخگویی پلیس پایتخت گفت: شهروندان بدانند پلیس تهران همیشه پاسخگوی نیازها، خدمات و انتظارات مردم از شهروندان است. امروز هم در دیدار مردمی به موضوعاتی که قابل رسیدگی بود، رسیدگی و در چهارچوب قانون دستوراتی برای تسهیل امور شهروندان صادر شد.

وی پلیس تهران را پلیسی پاسخگو دانست و تاکید کرد: پلیس تهران همیشه پاسخگو بوده و سعی شده است تا با تسهیل امور برای شهروندان، خدمات انتظامی به آنها در کمترین زمان ارائه شود. تمامی نقدها، شکایت و تقدیر شهروندان از پلیس که در سامانه ۱۹۷ ثبت می شود هم، از سوی بازررسی پلیس رسیدگی می شود.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای غروب چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه آمادگی کامل برای میزبانی از رئیس جمهور در دو شهر شاهرود و سمنان وجود دارد، ابراز داشت: تمهیدات ترافیکی، امنیتی و انتظامی در مسجد امام سمنان و ورزشگاه تختی شاهرود منظور شده است.

وی ضمن بیان اینکه تمامی مسیرهای منتهی به محل سخنرانی عمومی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی از ساعت ۲۴ امشب مسدود می‌شود، افزود: از شهروندان شاهرود و سمنان درخواست داریم تا برای برقراری نظم و امنیت با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه از شهروندان سمنانی و شاهرودی تقاضامند هستیم از پارک خودرو در مسیرها به طور جد خودداری کنند، ابراز داشت: برای برقراری امنیت خودروهای پارک شده به پارکینگ انتقال خواهند یافت.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه خیابان‌های اطراف محل قرار مردمی نیز تحت پوشش و کنترل قرار دارند، تصریح کرد: در راستای تأمین امنیت با هر گونه موارد مشکوک برخورد می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه پرواز هلی شات، ریز پرنده و هر گونه ابزار مشابه ممنوع است، افزود: عکاسان خبری و مستند سازان امکان استفاده از آن را در مراسم ندارند و در صورت مشاهده ضبط و با آن برخورد خواهد شد.

کد خبر 6081427

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • امکان انتقال پایتخت؛ چرا احمدی‌نژاد موفق نشد؟
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان
  • اظهارات تکمیلی پلیس پایتخت در خصوص فوت یک اراذل سابقه‌دار +فیلم
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟