Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست ،سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست با هدف شناسایی استعدادهای زیست محیطی که در زمینه های مختلفی چون اطلاع رسانی، پژوهش، اکتشافات و اختراعات زیست محیطی و فعالیتهای اجتماعی انجام می شود و واجدین شرایط با مراجعه به پرتال سازمان حفاظت محیط زیست می توانند برای تکمیل و ارسال مستندات اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سازمان حفاظت محیط زیست از 1379 اقدام به برگزاری جایزه ملی محیط زیست کرده است و شورایعالی حفاظت محیط‌زیست از فعالیت‌های ارزنده افراد حقیقی و حقوقی حافظ محیط‌زیست قدردانی می‌کند.
ابداعات ، اختراعات و طرح‌های بارز برای جلوگیری از آلودگی یا تخریب محیط‌زیست ، خلاقیت‌ها و ابتکارات بارزی که موجب کاهش موثر هزینه‌های جلوگیری از آلودگی و تخریب محیط‌زیست شده، ارایه طرح‌ها و پروژه‌های کاربردی و قابل اجرا که موجب نجات گونه‌های کمیاب و در معرض خطر انقراض گیاهان و جانوران یا احیای یک زیستگاه ارزشمند درحال تخریب شده ، از محور های سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست است.
همچنین مطالعات و تحقیقات علمی ارزشمند و موثر در زمینه پیشگیری از آلودگی و تخریب محیط‌زیست ، کمک‌های قابل توجه و ایجاد امکانات موثر مادی و معنوی برای حفظ محیط‌زیست،ارایه خدمات ارزنده و فعالیت‌های برجسته و نتیجه بخش در مورد ارتقاء سطح دانش و بینش زیست‌محیطی جامعه ، فداکاری و از خودگذشتگی و تلاش بیش از حد انتظار به منظور جلوگیری از وقوع حوادث ناشی از بروز بحران‌های زیست محیطی و ممانعت از به خطر افتادن سلامت مردم در این مواقع، یا جلوگیری از نابودی و تخریب اکوسیستم‌های ویژه و منابع طبیعی ارزشمند و گونه‌های جانوری و گیاهی در معرض خطر قریب الوقوع از دیگر محورهای مصوب دریافت جایزه ملی محیط زیست است.
متقاضیان آثار خود را به دبیرخانه علمی جایزه ملی محیط زیست در بزرگراه شهید حکیم، بین شیخ فضل ا... نوری و یادگار امام، پارک طبیعت پردیسان، سازمان حفاظت محیط‌زیست، معاونت آموزش و پژوهش، دفتر پژوهش و توسعه فناوری‌های محیط زیست، دبیرخانه علمی جایزه ملی محیط‌زیست ارسال کنند و می توانند با تلفن: 88233370 تماس بگیرند و با دورنگار 88233371 هم اقدام کنند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد

علی سرگزی اظهار کرد: تعداد یک هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از داوری صادق سوری هنرمند عکاس سیستان وبلوچستان به رتبه برتر عکاسی با موبایل دست یافت.

وی افزود: جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست همزمان با همایش ملی با حمایت معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و در قالب طرح پرچمداری این معاونت توسط اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال بختیاری در تاریخ ۲۸ و ۲۹ فروردین برگزار شد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: عکاسان این استان در این رویداد ملی، صادق سوری با ۲ عکس و نازی ابراهیمی کتمجانی با یک عکس راه یافته در نمایشگاه حضور داشتند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • زمین پاک فرصتی برای افزایش آگاهی درباره مسائل زیست‌محیطی
  • روز زمین پاک، نمادی برای حفاظت از محیط زیست
  • برخورد قانونی با متخلفان تخریب پوشش گیاهی در مناطق حفاظت شده استان مرکزی
  • لزوم ورود مدیریت شهری به مسائل زیست‌محیطی برای جلوگیری از ایجاد بحران‌ها
  • برخورد قانونی با متخلفان تخریب پوشش گیاهی مناطق حفاظت شده مرکزی