Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر کیقباد قدیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیمار بلافاصله تحت درمان آنتی بیوتیکی و مراقبت های پرستاری قرار گرفت و برنامه درمانی او به اجرا در آمد.
این فوق تخصص بیماری های عفونی اطفال در ادامه گفت: یک روز پس از شروع درمان، تب بیمار قطع و سرفه های او کاهش یافته و بدون دیسترس تنفسی و با حال عمومی خوب، روند درمان را طی نموده و رو به بهبودی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر قدیری افزود: براساس گزارش پرستاری که در پرونده بیمار موجود است، ساعت 6 و 30 دقیقه صبح روز یکشنبه (22 بهمن) در حالیکه در آغوش مادر در حال شیرخوردن بوده، دچار حالت سرفه و سیانوز و بالا آوردن شیر و حالت خفگی می شود و بلافاصله عملیات احیاء برای بیمار شروع می شود.
این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: با وجود تلاش و اقدام به موقع تیم درمانی، متاسفانه احیاء ناموفق بوده و کودک جان خود را از دست داد.
دکتر قدیری با اشاره به برگزاری جلسه کمیته بررسی علت مرگ کودک که صبح امروز (23 بهمن) در بیمارستان امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: این کمیته علت احتمالی فوت را |آسپیراسیون شیر' تشخیص داده است، اما با هماهنگی با مقام قضایی، جسد برای تعیین علت دقیق فوت به پزشکی قانونی منتقل شد و برای اظهارنظر دقیق در مورد علت فوت باید منتظر اعلام نظر پزشکی قانونی بود.
طفل شیرخوار فوت شده، کارن الیاسی 2 ماهه اهل شهرستان سرپل ذهاب است.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نوروزی کادر درمان در بیمارستان‌های لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:با توجه‌به فرارسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، ضروری است برنامه‌ریزی مناسبی برای حضور پزشکان و کادر درمان در مراکز درمانی مختلف انجام  تا کمبودی در این زمینه ایجاد نشود  
 دکتر بهرام دلفان افزود: همچنین لازم است در خصوص بازرسی از مراکز ۲۴ ساعته و بیمارستان‌ها در زمینه حضور پزشک و نیروهای موردنیاز توجه بیشتری وجود داشته باشد و روزانه از این مراکز بازرسی انجام گیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به ضرورت پاسخگویی مناسب به بیماران گفت: پاسخگویی درست و به موقع نارضایتی را کاهش می دهد.
دکتر دلفان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان در زمینه پرداختی به پزشکان و پرستان جز ده استان اول است ، افزود:افزایش درآمد‌ها و کاهش هزینه‌ها جز برنامه‌های مهم برای سال آینده است، گفت:با همفکری و استفاده از تجربیات دیگران می‌توان به این هدف دست یافت.
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان هم گفت:دانشگاه علوم پزشکی لرستان از سازمان‌های بیمه گر طلب دارد که اگر این مطالبات پرداخت شود بخش قابل توجهی از مشکلات موجود برطرف خواهد شد.
دکتر فرهادی افزود:اولویت ما پرداخت‌های پرسنلی، مطالبات پزشکان و پرستاران، شرکت‌های طرف قرارداد و آشپزخانه  است و در صورتی پرداخت مطالبات دانشگاه از طرف سازمان‌های بیمه گر تلاش می کنیم تا چند روز آینده بخشی از مطالبات پرسنلی را پرداخت کنیم.

دیگر خبرها

  • نکات طلایی دارویی در ماه مبارک رمضان
  • انجام دو عمل جراحی تعویض مفصل لگن در بیمارستان مهر امام علی (ع) تکاب 
  • دلایل افزایش هزینه‌های درمان از جیب بیماران | 2 برابر بیشتر از دنیا دارو مصرف می‌کنیم | تعرفه‌ها طی ۷ سال رشد مناسبی نداشتند 
  • خروج توده ۴ کیلویی از شکم بیمار ۵۸ ساله در شوش
  • عوامل انسانی و مشکلات جاده‌ای از دلایل حوادث ترافیکی تنگستان است
  • آمادگی نوروزی کادر درمان در بیمارستان‌های لرستان
  • آماده باش هزار و ۶۷ بیمارستان کشور در طرح سلامت نوروزی
  • فعالیت اورژانس ۱۰۶۷ بیمارستان کشور در نوروز/ حضور ۲۳۰۰۰ پزشک متخصص در مراکز درمانی
  • اعلام آخرین وضعیت تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳
  • انجام ۳۶۰۰۰ عمل جراحی در سال گذشته/ یک میلیون نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند