Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- مسابقات ورزشي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي منطقه نهم کشور روز دوشنبه در دانشگاه فردوسي مشهد پايان يافت.

مسئول کميته اطلاع رساني مسابقات مزبور به خبرنگار ايرنا گفت: اين مسابقات از روز چهارشنبه 17 بهمن و در رشته بسکتبال براي بانوان و فوتسال و دو و ميداني براي مردان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسين حاجتمند افزود: در مسابقات بسکتبال بانوان، دانشگاه هاي فردوسي مشهد، غير انتفاعي سناباد گلبهار و غير انتفاعي امام رضا (ع) اول تا سوم شدند.
وي اظهار کرد: در مسابقات دو و ميداني پسران هم، دانشگاه غير انتفاعي سناباد گلبهار به مقام نخست اين دوره از مسابقات دست يافت و دانشگاه غير انتفاعي خاوران مقام دوم و دانشگاه فردوسي مشهد نيز مقام سوم را کسب کرد.
وي با بيان اينکه در مسابقات فوتسال پسران، تيم دانشگاه سمنان به مقام نخست دست يافت گفت: دانشگاه خيام و دانشگاه شاهرود هم در اين دوره از مسابقات به ترتيب دوم و سوم شدند.
حاجتمند افزود: تيم نخست مسابقات بسکتبال بانوان و 2 تيم برتر مسابقات دو و ميداني و فوتسال پسران به مسابقات المپياد دانشجويان که سال آينده در شيراز برگزار مي شود راه يافتند.
وي اظهار کرد: طبق قانون اين مسابقات در رشته هايي که کمتر از سه تيم حضور دارند فقط تيم نخست و در رشته هايي که بيش از پنج تيم حضور دارند 2 تيم برتر به مرحله کشوري راه پيدا مي کنند.
وي گفت: در مسابقات فوتسال پسران 14 تيم، دو و ميداني پسران 10 تيم و در مسابقات بسکتبال بانوان نيز سه تيم با يکديگر به رقابت پرداختند.
حاجتمند افزود: مسابقات بسکتبال بانوان در سالن ورزشي کوثر و مسابقات فوتسال پسران در سالن ورزشي امام رضا (ع) و مسابقات دو و ميداني در پيست دو و ميداني استاد صابري دانشگاه فردوسي برگزار شد.
استانهاي خراسان رضوي، خراسان شمالي، خراسان جنوبي و سمنان در منطقه نهم دانشگاهها و موسسات آموزش عالي کشور قرار دارند.
کانال تلگرام ايرنا خراسان رضوي به نشاني telegram.me/irnamashhad براي دسترسي و دريافت سريع اخبار منتخب در همه حوزه هاي خبري و تصويري فعال است.
خبرنگار: مصطفي نخعي ** انتشار دهنده: محمد حسين علي مقدم
7507 / 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان ایران در رقابت‌های کاپ آسیا کهبه میزبانی کشور سنگاپور برگزار می‌شود امروز در اولین دیدار خود که از ساعت ۱۰:۱۰ به وقت ایران برگزار شد در مقابل تیم ماکوئوقرار گرفت. تیم ملی بانوان کشورمان در این بازی با نتیجه ۱۶بر۵ ماکائو را شکست داد.د ر این بازی نگین رسولی‌پور ۶

امتیاز،مهلاعابدی ۵ امتیاز،فرناز خدامرادی ۳ امتیاز و فائزه شهریاری ۲ امتیاز کسب کردند.

تیم ایران در دومین بازی خود امروز از ساعت ۱۵:۱۵ در مقابل تیم کره‌جنوبی قرار خواهد گرفت‌.

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • فوتسال گناباد  نیازمند حمایت بیشتر است
  • ۱۳۰ تیم نظارتی در طرح سلامت نوروزی خراسان رضوی فعال هستند
  • مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد به کار خود پایان داد
  • ٢۰ هزار بازدید در حوزه بهداشت انجام شده است
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد
  • مازندران میزبان تورجهانی تنیس شد