Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@23:01:36 GMT

تعطیلی مدارس خوزستان در روز سه‌شنبه

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۵۶۴۱۲


رویداد۲۴- باتوجه به فعال شدن کانون‌های داخلی (به ویژه کانون جنوب شرق اهواز) و برخاستن گردوخاک محلی، مدارس 27 شهر خوزستان در روز سه‌شنبه، 24 بهمن‌ماه تعطیل اعلام شد و ساعت اداری در برخی از این شهرها نیز کاهش یافت.
 در اطلاعیه اداره‌کل مدیریت بحران استانداری خوزستان که در این زمینه صادر شده، آمده است:
"پیرو اخطاریه شماره ۶ مورخ 96.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

11.22 و اطلاعیه های شماره ۳۶ و ۳۷ مورخ 96.11.21 اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص وزش بادهای شدید و تندبادهای لحظه ای و فعال شدن کانون‌های داخلی (به ویژه کانون جنوب شرق اهواز) و برخاستن گردوخاک محلی و کاهش دید افقی در مناطق جنوبی و مرکزی (اهواز و حومه) و سپس گسترش این توده گردوخاک به مناطق غربی و شمالی خوزستان از اوایل وقت سه شنبه 96.11.24 و با عنایت به اعلام آخرین پیش بینی وضعیت جوی استان مورخ 96.11.23 هواشناسی خوزستان و بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، بدینوسیله مهدکودک ها و کلیه مقاطع تحصیلی (پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه) و کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مراکز آموزش عالی شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، شادگان، هویزه، دشت آزادگان، آبادان، خرمشهر، هندیجان، امیدیه، بندرماهشهر، رامشیر و رامهرمز در نوبت های صبح و بعدازظهر روز سه شنبه مورخ 96.11.24 تعطیل و زمان اتمام کار ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی (به جز مراکز عملیاتی، خدماتی، درمانی، آتش نشانی و بیمارستان‌ها) شهرستان‌های مذکور در تاریخ  ذکر شده (96.11.24) ساعت ۱۲  اعلام می گردد.
همچنین مهدکودک‌ها و کلیه مقاطع تحصیلی (پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه) و کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مراکز آموزش عالی شهرستان‌های لالی، اندیکا، دزفول، اندیمشک، شوشتر، آغاجاری، بهبهان، ایذه، شوش، مسجدسلیمان، هفتکل، باغملک و گتوند در نوبت بعدازظهر روز سه‌شنبه 96.11.24 تعطیل اعلام می گردد. ضمناً امتحانات کلیه مراکز آموزش عالی در شهرستان‌های مذکور بدون هیچگونه تغییر و طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار خواهند گردید."

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

 سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی وضعیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و پارک علامه در منطقه هفت شهرداری به همراه داریوش آقاسی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و فرامرز نجف پور مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز و تعدادی از مسئولین ذیربط از این پارک و کانون بازدید کردند.

فرماندار اهواز در این بازدید با اشاره به مشکلات موجود فضای داخلی و حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و همچنین وضعیت پارک علامه، از رفع مشکلات و ساماندهی وضعیت موجود با تلاش و همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و شهرداری منطقه هفت و با استفاده از ظرفیت حوزه بسیج منطقه خبر داد.

موالی زاده می گوید: پارک علامه با مساحتی بیش‌از چهار هکتار بین خیابان علامه و شهید طاهری واقع شده ‌است که محلات بیست‌متری شهرداری، چهارصددستگاه و کوی آل صافی از این پارک استفاده می کنند. وضعیت‌موجود شایسته مردم این منطقه نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • ‏‬زورآزمایی «شنبه» و «پنجشنبه» بر سر تعطیلی
  • تعطیلی پنج‌شنبه این بالا را بر سر اقتصاد کشور می‌آورد
  • همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!
  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • تعطیلی شنبه یا ۵شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده