Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ قدرت الله حق پرست رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار اظهار کرد: عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که به پلاک دستکاری شده وسیله نقلیه یک موتورسوار مشکوک شده و برای بررسی موضوع به تعقیب وی پرداختند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: ضمن تعقیب و گریز این مظنون، مشخصات موتورسیکلت مذکور از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام شد که در نتیجه مشخص شد موتورسیکلت مذکور مسروقه است و چندین فقره شکایت زورگیری نیز در این خصوص مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با مشخص شدن این موضوع، بلافاصله در حرکتی غافلگیرانه، ماموران این مظنون را متوقف و بازداشت کردند و برای تحقیقات پیرامون موتورسیکلت مسروقه او را به کلانتری منتقل کردند که متهم در بازجویی‌ها منکر هر گونه سرقتی شد و اظهار داشت که وسیله نقلیه همراهش را از دوستش به امانت گرفته است.

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار، اظهار داشت: تحقیقات و بررسی‌های انجام شده از سوابق متهم، اما چیز دیگری را نشان می‌داد و حاکی از آن بود که وی یکی از زورگیران سابقه دار است که مدتی پیش نیز به عنوان سارق گوشواره‌های کودکان تحت پیگرد و تحت تعقیب است.

سرهنگ حق پرست، تصریح کرد: این مساله جریان تحقیقات پرونده را به مسیر جدید هدایت کرد و در نهایت طی بررسی‌های انجام شده فنی و تخصصی مشخص شد که این سارق چند روز پیش به جرم سرقت و زورگیری از گوشواره کودکان، تحت تعقیب است.

به این ترتیب، متهم بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت که در نهایت به جرم خود مبنی بر سرقت و زورگیری طلا‌های کودکان اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/

دستگیری سارق گوشواره کودکان در هفت چنار

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:  در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد ماموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را بدست آورده و آن را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

سردار احمد نگهبان افزود:  تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی  متهم را در حالی پرسه زنی در اطراف خودرو‌های پارک شده در محدوده خیابان ۱۷ شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

وی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرایم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان