Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@04:29:48 GMT

رئیس جدید بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۵۶۷۴۴

رئیس جدید بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

یاسوج- ایرنا- سید حمدالله اکوانی با حکم سورنا ستاری رئیس بنیاد ملی نخبگان به عنوان رئیس جدید بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش ایرنا، در در این حکم از اکوانی خواسته شده با اتکال به خداوند متعال در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آیین ‌‌نامه تأسیس و اداره دفتر نخبگان کهگیلویه و بویراحمد و مصوبات هیأت امنای بنیاد و با بهره ‌مندی از مشورت نخبگان به هماهنگی امور مربوط به نخبگان، کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش‌ های ذی‌ قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی های گسترده و ارزشمند استان همت بگمارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیین تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد شنبه 28 بهمن امسال و با حضور جمعی از مسئولان استانی در یاسوج برگزار می شود.
سید حمدالله اکوانی دارای مدرک تحصیلی دکترا در رشته علوم سیاسی بوده و هم اینک نیز عضو هیأت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه یاسوج است.
یوسف نیکروز رئیس سابق بنیاد نخبگان استان نیز دارای مدرک تحصیلی دکترا در رشته زبان و ادبیات فارسی بوده و هم اینک عضو هیأت علمی گروه ادبیات فارسی دانشگاه یاسوج است.
نیکروز از مرداد سال 1394 تاکنون و به مدت 2 سال و نیم رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد بود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: علیزاده
7535/1662

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اعتکاف ماه رمضان نخبگان و اندیشه‌ورزان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

مراسم اعتکاف ماه رمضان ویژه نخبگان و استعدادهای برتر، با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، اعتکاف ماه رمضان ویژه نخبگان و استعدادهای برتر، فعالان اندیشکده‌ها، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم انسانی، مدیران دولتی و بخش خصوصی و اصحاب هنر و رسانه و سایر فرهیختگان با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان و خانه اندیشه‌ورزان از سحرگاه چهارشنبه ۸ فروردین (۱۶ رمضان) تا غروب دوشنبه ۱۳ فروردین (۲۱ رمضان) در مسجد و حوزه علمیه فخریه مروی واقع در خیابان ناصر خسرو، کوچه مروی برگزار می‌شود.

تشکیل حلقات فکری، گفتگویی و اندیشه‌ای، آموزش‌های مهارتی و فکری به کودکان توسط تیم تخصصی از جمله برنامه‌های این مراسم است.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، مهلت ثبت نام تا پایان روز دوشنبه ۲۸ اسفند است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا کلیک کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰ اکیپ پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد در نوروز۱۴۰۳
  • بارش‌های شدید پایان سال در شش منطقه کهگیلویه و بویراحمد
  • بیش از شش‌هزار جایزه در 60 سال فعالیت جایزه ملی البرز اعطا شد
  • اجرای بیش از ۳۰ میلیارد تومان پروژه در فرودگاه یاسوج
  • بستری ۲کودک بر روی یک تخت/ پاسخ رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج
  • مراسم اعتکاف ماه رمضان نخبگان و اندیشه‌ورزان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • قاتل خاموش در یاسوج جان ۲ نفر را گرفت
  • ادامه ناپایداری های جوی کهگیلویه و بویراحمد تا روز یکشنبه
  • مسمومیت با مونوکسید کربن جان ۲ نفر را در یاسوج گرفت ‌
  • عوارض آلایندگی در شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد صرف حقوق نیروها شد