Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبريز- ايرنا - سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استاندار آذربايجان شرقي با تاکيد بر ضرورت توانمندسازي تشکل هاي صنفي گفت: تشکل هاي صنفي فعالان اصلي عرصه اقتصاد هستند.

به گزارش ايرنا، علي جهانگيري روز دوشنبه در جمع مديران تعاون روستايي و کشاورزي و تعدادي از مرغداران استان، اظهار کرد: توانمندسازي تشکل هاي صنفي موضوعي است که نيازمند توجه ويژه است و همزمان با اين موضوع انتظار مي رود اين تشکل ها به سمت کار کارشناسي حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: نگاه منصفانه و آگاهي از قوانين و مقررات رمز ورود جدي تشکل هاي صنفي به امور تخصصي است.
جهانگيري از تشکيل کارگروه هاي تخصصي به منظور بررسي جزئيات مسايل و مشکلات پيش روي تشکل هاي صنفي خبر داد.
وي با اشاره به طرح بخشي از مشکلات مرغداران در اين جلسه اظهار کرد: در کارگروه هاي تخصصي، موضوع بيمه و فعال سازي واحدهايي که با رکود مواجه شده اند بررسي شود.
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري آذربايجان شرقي با تاکيد بر ضرورت حمايت از توليد داخلي، افزود: بايد منافع ملي را در اولويت قرار دهيم و حمايت قاطعانه از توليدکنندگان و فعالان اقتصادي بايد سرلوحه مديران باشد.
خبرنگار:مينا بازگشا ** انتشار: رستگار
6120/6183
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ محمد رحمانی از افتتاح میز خدمت دریافت شناسه یکتا در بجنورد خبردادو گفت: اصناف و فعالان اقتصادی براساس قانون برای دریافت خدمات مختلف باید شناسه یکتا داشته باشند.
وی با بیان اینکه اصناف و فعالان اقتصادی تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری برای دریافت شناسه یکتا مهلت دارند افزود: پس از این مهلت، مجوز‌های کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.
میز خدمت دریافت شناسه یکتا در میدان کارگر بجنورد افتتاح و آماده خدمات رسانی شد، اصناف و بازاریان می‌توانند برای دریافت شناسه یکتا علاوه بر این مکان به اتاق اصناف شهرستان‌ها مراجعه کرده و برای دریافت مجوز الکترونیک اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • حضور فعالان اقتصادی ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • کارگران بازوان توانمند اقتصاد کشور هستند
  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی