Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملیحه بذری در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد با بیان این خبر افزود: روز سه شنبه 24 بهمن ماه برنامه های جشنواره منطقه ای شعر فجر با حضور شاعران سه استان خراسان در مشهد با برگزاری کارگاه تخصصی ادبی آغاز می شود.

وی اظهار داشت: سه شنبه 24 بهمن ماه ساعت 16 الی 18 کارگاه ادبی شعر با حضور محمد کاظم کاظمی آغاز گر برنامه های این جشنواره خواهد بود و ساعت 18 الی 20 محفل شعر فجر با حضور شاعران سه استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دفتر شعر و ادب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی همچنین از برگزاری کارگاه های تخصصی شعر با حضور دکتر منوری و دکتر علیرضا قیامتی خبر داد و گفت: این کارگاهها صبح روز 25 بهمن ماه برگزار می شود.

وی افزود: آیین اختتامیه این جشنواره روز 25 بهمن ماه ساعت 15 برگزار می شود و در این مراسم از 8 نفر شاعر برگزیده، دو شاعر پیشکسوت و 6 انجمن شعر فعال در استان خراسان رضوی تقدیر به عمل خواهد آمد.

بذری در پایان گفت: مجتمع رفاهی شهید کامیاب واقع در نبش سناباد 25 محل برگزاری جشنواره منطقه ای شعر فجر می باشد و کلیه علاقمندان می توانند در محفل شعر و کارگاههای تخصصی شرکت کنند و در پایان این کارگاهها گواهینامه آموزشی نیز برای شرکت کنندگان صادر می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در راستای طرح بازگشت به زندگی سالم، امروز پنجم اردیبهشت ماه با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران بهزیستی و شهرداری مشهد کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد افتتاح شد.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد در این مراسم گفت: می‌توان تهدیدی که یک معتاد برای جامعه دارد را به فرصت تبدیل کرد و آن با استفاده از به کارگیری معتادان به عنوان نیروی کار امکان پذیر است. 

گفتنی است در این طرح، از اقامت صرف معتادان پرهیز شده و در آن آموزش و مراقبت‌های بعد از خروج و اشتغال مددجویان مدنظر است. در این مرکز، مددجو از نظر مهارتی و شخصیتی توانمند می‌شود، همزمان تحت درمان قرار می‌گیرد و با جلسات آموزشی، کسب مهارت و برنامه‌های ورزشی و تفریحی روند بهبود را طی می‌کند و همزمان در یک کارگاه تولیدی مشغول به کار می‌شود و کسب درآمد می‌کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر