Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@23:25:47 GMT

سبقت گرفتن اپل واچ از ساعت‌های سوئیسی

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۵۷۳۰۷

سبقت گرفتن اپل واچ از ساعت‌های سوئیسی

ساعت‌های هوشمند اپل ( اپل واچ ) از زمانی که برای نخستین بار رونمایی و عرضه شد تاکنون به یکی از موفق‌ترین محصولات اپل تبدیل و موجب شد این شرکت با پشت سرگذاشتن قرن‌ها و سال ها تجربه سازندگان مشهور سوئیسی تولید ساعت، در صدر فهرست‌برترین و بزرگترین سازندگان ساعت در جهان قرار بگیرد.

ایران آنلاین /به نقل از وب سایت بیزینس اینسایدر، اپل در سه ماهه پایانی سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی توانست به فروشی بسیار بیشتری از ساعت‌های برندهای مشهوری همچون رولکس، امگا و و سواچ دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آمار که توسط موسسه تحقیقاتی و تحلیلگران صنعتی کانالیز بدست آمده است، حاکی است که میزان فروش اپل واچ در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷، حدود 8 میلیون دستگاه در جهان بوده است که کاربران در کشورهای ایالات متحده آمریکا و استرالیا بیشترین استقبال را از این محصول جدید و جذاب کرده‌اند.

حالا با انتشار این آمار می‌توان به وضوح دریافت که اپل اکنون بزرگترین و محبوب‌ترین سازنده و تولیدکننده ساعت در جهان است چراکه میزان فروش اپل واچ از مجموع فروش بزرگترین و مشهورترین شرکت‌های ساعت‌سازی سوئیسی نیز سبقت گرفته و این درحالی است که اپل تنها به مدت 4 سال است که وارد عرصه تولید ساعت شده اما مشهورترین سازندگان سوئیسی ساعت قرن‌هاست که در این زمینه مهارت پیدا کرده و فعالیت‌های موفقیت‌آمیزی داشته‌اند.

تیم کوک - مدیر عامل اپل - در این باره می‌گوید: سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ برای اپل بسیار خوب بود چراکه موجب افزایش درآمد دو برابری و دو رقمی شدن رشد فروش آن شد".

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۷۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش درآمد استارباکس به دنبال تحریم‌های ضدصهیونیستی

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، کافی‌شاب‌های زنجیره‌ای استارباکس که دوره سه ماهه منتهی به 31 مارس 2024 را به عنوان سه ماهه دوم در تقویم مالی در نظر می‌گیرد، ترازنامه خود را اعلام کرد.
 
بر این اساس، درآمدهای شرکت در بازه زمانی ژانویه تا مارس با کاهش 2 درصدی به صورت سالانه به حدود 8.6 میلیارد دلار رسید. انتظارات بازار این بود که شرکت در این دوره 9.1 میلیارد دلار درآمد داشته باشد.
 
فروش فروشگاه‌های مشابه استارباکس که انتظار می‌رفت در این دوره افزایش یابد نیز اولین کاهش خود را از پایان سال ۲۰۲۰ به ثبت رساند و چهار درصد کاهش یافت. ترافیک فروشگاه‌های استارباکس نیز شش درصد کاهش یافته است.
 
سود هر سهم این شرکت که در بازه زمانی ژانویه-مارس سال گذشته 79 سنت بود، در مدت مشابه سال جاری به 68 سنت کاهش یافت. انتظار می‌رفت این شرکت به ازای هر سهم 79 سنت سود داشته باشد.
 
لاکسمن نراسیمهان، مدیرعامل استارباکس، در کنفرانس مجازی سرمایه‌گذاران که پس از اعلام ترازنامه شرکت برگزار کرد، گفت: "عملکرد ما در این سه ماهه ناامیدکننده بود و انتظارات ما را برآورده نکرد."
 
نراسیمهان با تاکید بر اینکه آنها با فضای کاری چالش برانگیز مواجه بودند، توضیح داد که باد مخالف در سه ماهه قبل ادامه داشت.
 
نراسیمهان با بیان اینکه همچنان شاهد نوسانات اقتصادی در خاورمیانه هستیم، اظهار داشت که به فرصت‌های رشد بلندمدت منطقه امیددارند.
 
نراسیمهان ماه گذشته اعلام کرد که بنیاد استارباکس و گروه الشایا مستقر در کویت، که حقوق عملیاتی این شرکت در خاورمیانه را در اختیار دارد، 3 میلیون دلار به تلاش‌های بشردوستانه برای ارائه کمک‌های غذایی در غزه و آشپزخانه مرکزی جهانی (WCK) اهدا کردند.
 
مدیران استارباکس کاهش فروش در سه ماهه قبل را ناشی از تحریم شرکت به دلیل «تصور نادرست» از نگرش شرکت نسبت به اسرائیل دانستند.

 

دیگر خبرها

  • کاهش درآمد استارباکس به دنبال تحریم‌های ضدصهیونیستی
  • اوسمار هدیه نکونام را پس فرستاد | جنجال برای هیچ ؛ فرصت برای سبقت بزرگ سرخ ها از دست رفت | پرسپولیس صفر - سپاهان صفر
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • تجارت ایران و ترکیه به ۱.۳۶۴ میلیارد دلار رسید
  • صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • عاقبت سبقت گرفتن با سرعت بالا (فیلم)