Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر باشگاه الریان گفت: دیدار با استقلال مهم‌ترین بازی مادر لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مذکر آل شافی، مدیر باشگاه الریان پیش از دیدار با استقلال گفت: «همیشه بازی اول در آسیا سخت است و ترسی وجود دارد. ما کاملا برای دیدار مقابل استقلال آماده هستیم و از هوادارانمان می خواهیم تا به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «بازی اول همیشه مهم است و مخصوصا اینکه این بازی در زمین ما برگزار می شود پس بازی با استقلال مهمترین بازی ماست. امیدواریم هواداران الریان نه بلکه هواداران قطری به ورزشگاه بیایند زیرا الریان نماینده قطر در آسیاست.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد گوندوگان از آرائوخو: تیم را نابود کردی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان پاری سن ژرمن بود اما نتوانست از این امتیاز استفاده کند و این بازی را با نتیجه پر گل 1-4 به حریف واگذار کرد تا از صعود به مرحله بعدی بازبماند. 

شاگردان ژاوی در حالی قدم به این بازی گذاشتند که با نتیجه 2-3 در بازی رفت در ورزشگاه پارک دو پرنس به پیروزی رسیده بودند و رافینیا هم خیلی زود گل اول این دیدار را برای تیمش به ثمر رساند اما اخراج رونالد آرائوخو در دقیقه 29 باعث شد که شرایط به سود پی اس جی تغییر کند. 

تیم مهمان توانست بهترین استفاده ممکن را از 10 نفره شدن حریف کند و در فاصله 10 دقیقه پس از اخراج این بازیکن، دمبله بود که گل اول را به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند تا زمینه‌ساز بازگشت رویایی و به یاد ماندنی تیمش در این بازی حساس و صعودشان به مرحله نیمه نهایی شود. 

گوندوگان پس از پایان این بازی در گفتگو با CBS Sports اظهار داشت:« من ناامید و مایوس هستم، خیلی ناامید شدم. همه چیز در دست خودمان بود و آن را به پی اس جی تقدیم کردیم. ما خودمان این پیروزی را به آسان‌ترین شکل ممکن به آنها دادیم.»

این ستاره آلمانی که از اخراج آرائوخو بسیار عصبانی به نظر می‌رسید، در این باره گفت:« صحبت در این باره دشوار است اما در چنین لحظات مهمی باید با اطمینان دنبال توپ رفت. من نمی‌دانم که او توپ را لمس کرد یا نه...

خودم ترجیح می‌دهم یک گل بخوریم یا حتی اجازه دهم حریف با دروازه‌بان تک به تک شود تا این که اخراج شوم. او باید به دروازه‌بان فرصت مهار توپ را می‌داد یا حتی اجازه می‌داد توپ گل شود. این که این قدر زود یک یار کمتر داشته باشید، شما را در زمین نابود می‌کند.»

این اظهارات در حالی مطرح شد که این بازیکن پس از شکست برابر رئال مادرید در بازی رفت در رقابت‌های لالیگا هم به شدت از هم تیمی‌هایش عصبانی به نظر می‌رسید و اظهارات تندی را علیه آنها مطرح کرده بود که جنجال بسیاری را به همراه داشت و حالا این اتفاق پس از حذف از لیگ قهرمانان بار دیگر تکرار شده است.

او همچنین با اشاره به اشتباه خط دفاعی بارسا روی گل ویتینا اضافه کرد:« این هم اشتباه دیگری بود. ما باید جلو می‌رفتیم و راه او را می‌بستیم. نباید اجازه شوت زدن می‌دادیم. او آزاد بود! این چیزی نبود که تمرین کرده باشیم. نزدیک‎‌ترین بازیکن باید به سمتش می‌رفت و راهش را می‌بست.

پس از کرنر، سه در برابر سه بودیم که ویتینا از راه رسید. هیچکس جلو نرفت و اگر هم این کار را می‌کرد، خیلی دیر شده بود. نکته مهم این است که بدانیم چه زمانی باید اقدامات تاثیرگذار را انجام دهیم، کارهایی که ضروری است. این جاست که برد و باخت را مشخص می‌کند. متاسفانه، امروز آنها ما را تنبیه کردند.»

گوندوگان درباره صحنه خطایی که در محوطه جریمه روی او انجام شود گفت:« من فکر می‌کنم حقم بود که یک پنالتی اعلام شود. در حال دویدن بودم و حریف مشخصا راهم را بست. به داور گفتم که این ضربه پنالتی است و او در عوض یک کارت زرد به من داد.»

دیگر خبرها

  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • حمله گوندوگان به آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • انتقاد گوندوگان از آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • بستکبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • ارتش آماده‌تر از همیشه برای دفاع از کشور
  • تانک بختیاری از روی نماینده میزبان رد شد!