Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیستمین کنفرانس‌بین‌المللی هستی‌شناسی، ایدئولوژی و دیدگاه‌های فلسفی مارس ۲۰۱۸ در میامی، ایالات متحده آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بیستمین کنفرانس‌بین‌المللی هستی‌شناسی، ایدئولوژی و دیدگاه‌های فلسفی در روزهای ۱۲ تا ۱۳ مارس ۲۰۱۸ در میامی، ایالات متحده آمریکا برگزار می‌شود.

محور موضوعات کنفرانس شامل هستی‌شناسی، علم اشتقاق لغات،  ریشه‌های هستی‌شناسی، تاریخ اولیه هستی‌شناسی،  متا آنتولوژی، هستی شناسی رسمی، معرفت‌شناسی،  سابجکت، رابطه، آبجکت، جسم و محیط زیست، بودن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این کنفرانس موضوعاتی چون روش‌های مختلف در هستی‌شناسی، نهادهای فلسفی، واقع‌گرایی مفهومی، کثرت‌گرایی انطباقی، سازه‌های هستی‌شناسی، اطمینان و قطعیت در هستی‌شناسی و معرفت‌شناختی، جسم و محیط زیست، سوال از معنای بودن، هستی‌شناسی و زبان، هستی‌شناسی و جغرافیای انسانی، مشکلات فلسفی کلاسیک در هستی‌شناسی، مفاهیم مختلف هستی‌شناسی، واقعیت و حقیقت، جهانیان و جزئیات، ماده و حادثه، اساس و وجود، ایده‌آلیسم و ​​ماتریالیسم، افلاطون، ارسطو، مارتین هایدگر،ادموند هوسرل، لایب نیتس، پارمنیدس و لودویگ ویتگنشتاین مورد پرسش قرار می گیرند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد علیپور بنائی دانشیار گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین سال متوالی به‌عنوان عضو کمیته برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی فوتونیک، اپتیک و لیزر در شهر پورتو کشور پرتغال در سال ۲۰۲۵ با عنوان کنفرانس PHOTOPTICS ۲۰۲۵ انتخاب شد.

در حال حاضر علیپور بنائی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و تنها ایرانی کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • رافائل گروسی به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • ربات‌های قاتل؛ ترس از آینده هوش مصنوعی
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی