Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال بانوان به مصاف راه‌یاب ملل سنندج می‌رود. ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در چارچوب رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال بانوان، تیم ذوب‌آهن اصفهان در برابر راه‌یاب ملل سنندج صف‌آرایی می‌کند.

شاگردان مدایم‌زاده، با برد هفته قبل خود در مقابل شهرداری سیرجان به بازی‌های باقی‌مانده در لیگ امیدوارتر شده‌اند و به کسب رده‌های بالاتر در جدول رده‌بندی چشم دوخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه‌یاب ملل سنندج به دلیل تفاضل کمتر نسبت به سپاهان در رده سوم قرار گرفته و اگر بخواهند جایگاه دوم را در جدول تصاحب کنند، باید در برابر ذوب‌آهن با گل‌های زیادی پیروز شوند.

مائده جعفری قضاوت دیدار تیم های راه یاب ملل سنندج و ذوب آهن اصفهان در هفته شانزدهم فوتبال بانوان کشور را برعهده دارد.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال انسیه خباز مافی نژاد، مینا حیدری و کبری مردانی، جعفری را در امر قضاوت این دیدار همراهی کرده و پریسا مرادی بر عملکرد گروه داوری نظارت دارد. 

تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان روز سه شنبه 24 بهمن در سنندج میهمان تیم راه‌یاب ملل این شهر است.

برنامه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

سه‌شنبه 24 بهمن 96

پالایش گاز ایلام - خیبر خرم آباد

راه‌یاب ملل سنندج - ذوب آهن اصفهان

نماینده فارس - شهرداری بم

شهرداری سیرجان - پارس جنوبی بوشهر

همیاری آذربایجان غربی - سپاهان اصفهان

استقلال خوزستان - آذرخش تهران

انتهای پیام/ ز

R41346/P41362/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شورای ششم شهر اصفهان سعی کردیم رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان محقق شود.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: روز شوراها را به همه کسانی که در این حوضه فعالیت می‌کنند تبریک می‌گویم؛ کار در نهاد شورا مسئولیتی است که فراتر از جایگاه آن، گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات شهروندان و تجلی اراده آن‌ها در حکمرانی و مشارکت در اداره شهر است.

وی افزود: با توجه به اینکه به دلیل مشغله زیاد سایر کمیسیون‌ها، بر مسائل مربوط به بانوان کمتر تمرکز می‌شد، در کمیسیون خانواده رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان پیگیری شد، همچنین سعی کردیم بتوانیم در زمینه‌های تفریح کارهای بهتری انجام دهیم.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حوزه حمل‌ونقل بیشترین برنامه‌ریزی در شورای ششم انجام شده است، چراکه هوای اصفهان آلوده است و باید برای افزایش زیست‌پذیری آن تا تحقق شهر زندگی تلاش می‌کردیم.

کلاهدوزان بیان کرد: یکی از دستاوردهای شورای ششم اصفهان تشکیل کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان است که برای نخستین‌بار شکل گرفت و امیدواریم به اهداف مدنظر برسیم.

وی با اشاره به بهترین روز کاری خود در طول فعالیت شورای اسلامی شهر عنوان کرد: زمانی که ۱۰۰ اتوبوس هم‌زمان باهم وارد خطوط حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان شد و همه راننده‌ها و اتوبوس‌ها در کنار هم قرار داشتند، صحنه زیبایی را ایفا کردند و خاطره‌ای خوش در ذهن من نقش بست.

کد خبر 747889

دیگر خبرها

  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم