Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدلن، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی نماینده ولی‌فقیه در استان همدان و امام‌جمعه همدان طی صدور پیامی ارتحال حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ احمدعلی مروج، عالم همدانی را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت وی به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
با تأسف و تأثر فراوان خبر ارتحال عالم فرزانه، روحانی بزرگوار ابو الشهید حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ احمدعلی مروج را دریافت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یک‌عمر در راستای ترویج دین الهی و تبلیغ دین قدم گذاشته و فعالیت‌های فراوانی را به جامعه روحانیت به‌ویژه طلاب همدانی انجام داده است.
این عالم مجاهد و انقلابی در راه انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن این امر مهم و همچنین در عرصه جبهه‌های حق علیه باطل حضوری جدی و فعالیتی مخلصانه انجام داده و حتی فرزند خود را در این راه مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
این عالم فرزانه همدانی به جوار قرب حضرت حق‌تعالی از این دنیا منتقل‌شده، ان شاء الله مشمول رحمت و غفران واسعه خواهد شد.
رحلت این عالم بزرگوار و مبارز بی‌بدیل انقلابی، استاد اخلاق با معنویت حوزه علمیه همدان را به حضرت مهدی (عج)، حوزه‌های علمیه و شاگردان معظم له، خانواده ایشان و مردم همدان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌کنم.
غیاث‌الدین طه محمدی
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان و امام‌جمعه شهر همدان
گفتنی است؛ حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ احمد مروج، از اساتید حوزه و علمای شهر همدان 21 بهمن ماه پس از عمری مجاهدت علمی و تبلیغی، دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.
وی سال‌های متمادی در حوزه علمیه همدان مشغول به تحصیل و تدریس بود، و از محضر آیت الله آخوند همدانی بهره برد و مدتی نیز مدیریت حوزه علمیه آیت الله آخوند همدانی را نیز بر عهده داشت.
حجت الاسلام و المسلمین شیخ احمد مروج سال‌های طولانی مسئولیت کتابخانه‌ی بزرگ غرب حوزه‌ علمیه همدان را بر عهده داشت و یکی از افراد موثر در شکل گیری انقلاب اسلامی و پدر شهید مروج بود.


نفرسمت چپ حجت الاسلام مروج ،نفر سمت راست حجت الاسلام مقصود، نشسته ایت الله آخوند معصومی کتابخانه آیت اله آخوند۱۳۴۲.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظم صدیقی تا پایان رسیدگی به پرونده زمین خواری حوزه علمیه ازگل، خطیب جمعه تهران می‌ماند؟

آفتاب‌‌نیوز :

ماجرای باغ مجاور حوزه علمیه امام جمعه موقت تهران همچنان سوژه ترند فضای مجازی است.

حتی نامه حجت الاسلام کاظم صدیقی به دادستان تهران نیز باعث نشده که فضا آرام بگیرد.

بسیاری از کاربران فضای مجازی هم معتقدند انتقال چهارهزار و ۲۰۰ متر زمین با امضای جعلی کمی عجیب است و باورش سخت، بنابراین این سؤالات مطرح است که صدیقی یا فرزندان یا عروسش یا خلاصه یکی از نزدیکانش در پیروان اندیشه‌های قائم، از خود نپرسیدند نحوه نقل و انتقال این زمین چگونه بوده است؟ ممکن است چنین غافل باشند و صاحب چنین دارایی عظیمی شوند و از خود نپرسند روند کار چگونه بوده؟ و آیا او همچنان تا پایان رسیدگی قضائی همچنان امام جمعه موقت تهران باقی خواهد ماند یا خیر؟

به هرحال باید منتظر ماند و رسیدگی قضائی را زیر نظر گرفت. این پرونده آزمون بزرگ قوه قضائیه است و افکار عمومی بیش از این توان تحمل رفتارهای اعتمادزدا را ندارد و بعد از چای دبش و سکوتی که فعلا بر این پرونده حاکم شده انتظار برای فراموشی پرونده صدیقی منطقی نیست و مطمئنا افکار عمومی به دنبال توضیح و تصمیم دستگاه قضاست.

منبع: شرق

دیگر خبرها

  • بررسی حقوقی حواشی مربوط به حوزه علمیه امام خمینی (ره) + فیلم
  • پیام مدیر حوزه‌های علمیه به سازمان جوانان حقوق بشر
  • آیت الله کاظم صدیقی استعفا کرد
  • بررسی حقوقی حواشی مربوط به حوزه علمیه امام خمینی (ره)
  • کاظم صدیقی تا پایان رسیدگی به پرونده زمین خواری حوزه علمیه ازگل، خطیب جمعه تهران می‌ماند؟
  • جمعی از اساتید حوزه علمیه از آیت‌الله آملی لاریجانی قدردانی کردند
  • امام جمعه موقت تهران خواستار بررسی دقیق تخلف حوزه علمیه امام خمینی (ره) شد
  • واکنش آیت‌الله صدیقی به ادعای زمین خواری
  • پیام تسلیت آیت الله علما در پی در گذشت آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی حجتی
  • پیام تسلیت استاندار کرمانشاه در پی درگذشت آیت الله محمدعلی حجتی