Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@08:39:38 GMT

عکس/ تقویت قوای ارتش ترکیه در عفرین

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۵۸۴۴۲

گروه جدیدی از یگان های کمکی و پشتیبانی ارتش ترکیه شنبه شب وارد استان مرزی هاتای در جنوب ترکیه شدند تا این نیروها در چارچوب عملیات شاخه زیتون به منطقه عفرین اعزام شوند./ عکس: GettyImages

در چارچوب عملیات «شاخه زیتون» ارتش ترکیه یگان‌های نظامی بیشتری به شهر عفرین در شمال سوریه اعزام کرد. یگان های جدید شامل 60 دستگاه خودروی زرهی به همراه نیروهای ویژه ارتش ترکیه به عفرین اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
یگان های پشتیبانی ارتش ترکیه وارد یکی از نقاط مرزی استان هاتای با سوریه شدند و به زودی وارد عفرین خواهند شد. ارتش ترکیه مدتی است برای مقابله با نیروهای کُرد در شمال سوریه در شهر عفرین با انجام عملیات نظامی به مبارزه با این گروه‌های کُرد همچون ی پ گ پرداخته است. ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی

ارتش سومالی با انجام عملیاتی در جنوب این کشور ۵۰ تروریست گروه الشباب را کشت و شماری دیگری را مجروح و اسیر کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای ویژه ارتش سومالی «دنب» با همکاری مردان مسلح وابسته با دولت ایالتی جوبالند واقع در جنوب این کشور  عملیاتی انجام داد که به کشته شدن 50 تروریست وابسته به الشباب از جمله دو سرکرده این گروه منجر شد.

در این عملیات، تعدادی از عناصر وابسته به الشباب مجروح و اسیر شدند و یگان مین روبی ارتش شماری از مین های کاشته شده را خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سومالی، این عملیات نظامی مشترک در جریان پاکسازی روستاهای اطراف رودخانه جوبا واقع در اقلیم « جوبا سفلی » انجام شد.

کشته شدن 27 تروریست الشباب در جنوب سومالی

ارتش سومالی چند روزی است که در ایالت جوبالند عملیات خود را علیه الشباب شروع کرده به طوری که دو روز قبل از کشته شدن 30 تروریست خبر داده است.

الشباب یک گروه ترویستی وابسته به القاعده است که فعالیت خود را در سومالی از سال 2004 شروع کرده و با انجام عملیات تروریستی ثبات و امنیت این کشور و شاخ آفریقا را برهم زده است.

با انتخاب « حسن شیخ محمود » به عنوان رئیس جمهور سومالی، مبارزه با گروه تروریستی الشباب با قدرت و توان بیشتری ادامه یافت و ارتش این کشور با کمک مردان مسلح قبایل سومالی توانست مناطق زیادی از این کشور را از سیطره عناصر الشباب آزاد کند.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • اعزام اولین گروه از زائران عمره استان اردبیل به سرزمین نور
  • تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد / تاکید ژنرال عاصم منیر بر جلوگیری از به خطر انداختن روابط دو کشور
  • تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان می‌تواند صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد
  • تقویت همکاری قوای مسلح ایران و می‌توان صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد/ عاصم منیر: مرزهای دو کشور صلح و دوستی است
  • تقویت همکاری‌ قوای مسلح،صلح و ثبات را برای ملت‌های ایران-پاکستان و منطقه به ارمغان می‌آورد
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره ایرانی پس از ۹ سال
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره به عربستان پس از ۹ سال
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی