Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-19@10:58:55 GMT

انواع درب ضد سرقت

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۵۸۴۶۸

درب های ضد سرقت بر اساس نوع روکش چوب (راش یا گردو) ، میزان برجستگی درب و یرآق آلات مورد استفاده تقسیم بندی می شوند و شاستی کشی فلزی داخلی دربهای ضد سرقت در تمامی مدل ها بصورت یکسان می باشد. به طور مثال برخی از مدل ها که دارای طرح های بدون برجستگی ( CNC ) می باشند از درب های ضد سرقت برجسته قیمت تمام شده ی کمتری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درب های ضد سرقت که با روکش گردو ساخته شده اند از درب های ضد سرقت روکش راش گران تر می باشند. برخی از درب ها دارای یرآق آلاتی از جنس برنج یا استیل می باشند که این موارد می تواند بر قیمت درب ضد سرقت تاثیر گذار باشد. 

افزایش امنیت درب ضد سرقت 
درب های ضد سرقت معمولا به صورت اکونومی در بازار موجود می باشد که قیمت درب ضد سرقت برای تمام مشتریان مقرون به صرفه باشد. اما روش هایی نیز وجود دارد که می توان امنیت درب ضد سرقت را افزایش داد. استفاده از قفل های مولتی سیستم چهارده زبانه و یا قفل چنگکی جز آپشن هایی می باشند که مشتریان می توانند در زمان سفارشی برای بهبود امنیت درب ضد سرقت از آنها استفاده کنند. روش دیگر استفاده از ورق های دوبل فلزی در داخل درب می باشد که در این حالت ضخامت ورق فلزی داخل درب به دو میلی متر افزایش پیدا می کند. درب های ضد سرقت رویه ترک درسام دارای چهارعدد پین پشت لولا گاوصندوقی ، شب بند ، روزبند و لاستیک درزگیر می باشند که این موارد نیز باعث بهبود مقاومت درب ضد سرقت می باشد. 

تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت
رویه های 10 میل وارداتی و ساخت شبکه کشی فلزی در داخل ایران این امکان را برای ما فراهم کرده است که مشتریانی که تمایل به تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت دارند بتوانند از محصولات شرکت درسام بدون هر گونه تخریبی استفاده کنند. در این روش چهارچوب درب ضد سرقت بر روی چهارچوب فلزی قدیمی جوشکاری می شود و با استفاده از روکوب های چوبی نما و پشت درب ، چهارچوب فلزی قدیمی کاملا در زیر کار مخفی می شود. این روش بیشتر برای خانه هایی استفاده می شود که عرض درب بیشتر از 95 سانتی متر داشته باشند که پس از نصب درب ضد سرقت بازشو مفید استاندارد باشد. ساخت سفارشی درب های ضد سرقت ترک درسام در این حالت بین 10 تا 15 روز زمان نیاز دارد. استفاده از نصاب های حرفه ای درب ضد سرقت برای تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت لازم و ضروری است.

زمان تحویل درب ضد سرقت
شرکت درسام درب های ضد سرقتی با دو ابعاد 109*211 سانتی متر و ابعاد 115*216 سانتی متر در مدل ها و طرح های مختلف بصورت آماده در انبار موجود دارد و تحویل این درب ها 48 ساعته می باشد. ساخت سفارشی درب ضد سرقت با ابعاد و رنگ خاص بین 7 تا 15 روز زمان نیاز دارد. نصب درب ضد سرقت کمتر از دو ساعت انجام می شود.  مفتخریم بیان کنیم بکارگیری نصاب های حرفه ای و متعهد ، یکی از عوامل رضایت مندی مشتریان شرکت درسام در سالیان گذشته بوده است. بسته بندی درب های ضد سرقت نیز به صورت ترکیبی کارتون و نایلون می باشد که درب ضد سرقت از هر گونه آسیب در هنگام بارگیری و انتقال به پروژه در امان باشد.  خرید اینترنتی درب ضد سرقت در سایت شرکت درسام امکانپذیر می باشد.

گارانتی درب ضد سرقت درسام
مهمترین گارانتی درب های ضد سرقت درسام مربوط به یرآق درب ضد سرقت می باشد که قفل های ترکیه ای کاله دارای گارانتی 5 ساله از زمان نصب می باشند. درب های ضد سرقت درسام دارای یک سال گارانتی افت لولا ، رگلاژ ، هرگونه تابیدگی و تغییر رنگ روکش می باشند. البته باید بیان شود خدمات پس از فروش همیشه در اولویت کارهای شرکت درسام در راستای رضایت مندی مشتری بوده است.  

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انواع بی‌خوابی با ۴ روش برای درمان

بی‌خوابی یک اختلال خواب گسترده است که اشکال و علل مختلفی دارد است. استرس، شرایط پزشکی و سبک زندگی همگی می‌توانند در بروز اختلال در الگوی خواب ما نقش داشته باشند. شناسایی علل زمینه‌ای و مصرف برخی دارو‌ها تحت نظر پزشک می‌تواند در رفع و درمان بی‌خوابی مؤثر باشد.

به گزارش خبرآنلاین، در این مطلب به بررسی انواع بی‌خوابی، علل زمینه‌ای و روش‌های مؤثر برای برطرف کردن آن می‌پردازیم:

انواع بی‌خوابی

بی‌خوابی برای همه افراد کاملاً یکسان نیست و در اشکال گوناگونی ظاهر می‌شود:

بی‌خوابی حاد: این نوع بی‌خوابی اغلب کوتاه‌مدت است و در پی رویداد‌های استرس‌زا مانند امتحانات، فشار کاری یا بحران‌های شخصی رخ می‌دهد. زمانی که وضعیت محرک حل شود و اوضاع سامان پیدا کند، این بی‌خوابی معمولاً به خودی خود برطرف می‌شود.

بی‌خوابی مزمن: بی‌خوابی مزمن حداقل سه شب در هفته به مدت سه ماه یا بیشتر ادامه می‌یابد. این حالت می‌تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله شرایط پزشکی زمینه‌ای، مصرف برخی دارو‌ها یا سبک زندگی باشد.

ناتوانی در به خواب رفتن: همانطور که از نامش پیداست، به معنای دشواری در به خواب رفتن است. مشکل در خوابیدن ممکن است در نتیجه مصرف کافئین، اختلال در سلامت روان یا سایر محرک‌های رایج بی‌خوابی رخ دهد.

ناتوانی در تکمیل مدت خواب: این نوع بیخوابی به مشکل باقی ماندن در خواب یا بیدار شدن خیلی زود اشاره دارد. در این حالت می‌توانید به خواب بروید، اما خواب ماندن در طول شب برای شما دشوار است و ممکن است چندین بار از خواب بیدار شوید.

علل بی‌خوابی ۱. استرس و اضطراب

یکی از شایع‌ترین علل بی‌خوابی، استرس و اضطراب است. وقتی ذهن درگیر افکار نگران‌کننده می‌شود، آرامش ذهنی و به خواب رفتن می‌تواند چالش برانگیز باشد. از نظر علمی، سطوح بالای هورمون‌های استرس مانند کورتیزول می‌تواند چرخه خواب را مختل کند.

۲. شرایط پزشکی

برخی از شرایط پزشکی مانند درد مزمن، آسم و اختلالات گوارشی می‌توانند خواب را دشوار کنند. این شرایط اغلب منجر به ناراحتی در به خواب رفتن می‌شوند و فرد را در طول شب بیدار نگه می‌دارند.

۳. مصرف برخی دارو‌ها

برخی از داروها، از جمله دارو‌های ضد افسردگی خاص، دارو‌های ضد فشار خون و کورتیکواستروئیدها، می‌توانند عوارض جانبی داشته باشند که خواب را مختل می‌کند. اگر از این دارو‌ها مصرف می‌کنید، مهم است که در خصوص اختلالات احتمالی خواب با پزشک خود صحبت کنید.

۴. سبک زندگی

انتخاب‌های ناسالم سبک زندگی، مانند مصرف بیش از حد کافئین یا الکل، برنامه خواب نامنظم و کمبود فعالیت بدنی می‌توانند منجر به بی‌خوابی شوند و چرخه طبیعی خواب و بیداری بدن را مختل کنند.

درمان بی‌خوابی ۱. رعایت بهداشت خواب

بهبود بهداشت خواب می‌تواند به طور قابل توجهی بر توانایی شما برای خوب خوابیدن تأثیر بگذارد. این بهداشت شامل ایجاد یک برنامه خواب منظم، ایجاد یک محیط راحت برای خواب و اجتناب از فعالیت‌های محرک قبل از خواب است.

۲. درمان شناختی رفتاری (CBT)

CBT یک رویکرد درمانی ساختاریافته است که در درمان بی‌خوابی بسیار مؤثر شناخته می‌شود. این روش به افراد کمک می‌کند تا الگو‌های فکری و رفتار‌های منفی‌ای که منجر به بی‌خوابی می‌شوند را شناسایی کند و تغییر دهند.

۳. دارودرمانی

در برخی موارد، پزشک متخصص ممکن است دارو‌هایی را برای کمک به مدیریت بی‌خوابی تجویز کند. البته استفاده از دارو باید به عنوان یک راه حل کوتاه‌مدت استفاده شود.

۴. تکنیک‌های آرامش‌بخش

تمرین تکنیک‌های تمدد اعصاب مانند تنفس عمیق، مدیتیشن یا آرام‌سازی عضلانی می‌تواند ذهن و بدن را آرام کند و شرایط را برای یک خواب راحت فراهم سازد.

دیگر خبرها

  • آشنایی با انواع آهوان اقلیم ایران + فیلم
  • انواع بی‌خوابی با ۴ روش برای درمان
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۲۸ اسفند
  • قیمت روز انواع سکه و طلا
  • کشف بیش از ۲۴ هزار عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز در خوی
  • آب بندی دیوار های استخر بتنی
  • کاوان الکتریک تولید کننده انواع ساخت تابلو برق
  • کشف بیش از ۸۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم
  • امکان جست و جوی انواع شیرخشک نوزادان در سامانه تیتک
  • لیست قیمت انواع کانکس ها از 2 متر تا 100 متر