Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@22:40:56 GMT

چهره‌ها در شبکه‌هاي اجتماعي (636)

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۵۸۷۰۲

چهره‌ها در شبکه‌هاي اجتماعي (636)

خبرگزاري آريا - برترين ها - اميررضا شاهين نيا: سلامي دوباره خدمت همه شما عزيزان و همراهان مجله اينترنتي برترين ها. مثل هميشه با گزيده اي از فعاليت چهره ها در شبکه هاي اجتماعي در روزهاي گذشته در خدمتتان هستيم. از اين که امروز هم ما را انتخاب کرده ايد بسيار سپاسگزاريم.
جشنواره فيلم فجر با همه اتفاقات خوب و بد پس از 11 روز کش و قوس و پس از کلي شور و شوق و هيجان در سالن هاي سينما و فضاي مجازي به پايان رسيد و کانديدا ها و برندگان سيمرغ ها مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانديداها و برندگاني که با توجه به انتظارمان از هيئت داوران جشنواره، انتخابشان اصلا سورپرايزمان نکرد و قابل انتظار بود و البته چند انتخاب خوب و محقانه که جامعه سينمايي و عاشقان اين هنر را بسيار خوشحال کرد. مطلب امروز شامل عکس هايي از دو روز آخر جشنواره و اختتاميه آن است که در ادامه تقديمتان خواهد شد.
عکسي مربوط به فرش قرمز فيلم "دارکوب" به کارگرداني بهروز شعيبي که چند روز پيش برگزار شده بود. شادي کرم وردي بازيگر جواني که با هنرنمايي در "ماهي و گربه" شهرام مکري شناخته شد، در اين مراسم حضور داشت. او در "دارکوب" هم بازي کرده است.

عکس دسته جمعي عوامل فيلم "دارکوب" در کاخ جشنواره. ساخته ارزشمند بهروز شعيبي که در ادامه به افتخاراتي که کسب کرد اشاره خواهيم کرد.

مهران نائل، بازيگر خوب سينما و تئاتر در نشست خبري فيلم "کار کثيف" ساخته خسرو معصومي که آخرين فيلمي بود که مراسم مربوط به آن در جشنواره برگزار شد. يعني همه داشتند خود را براي اختتاميه آماده ميکردند ولي دوستان تازه نشست خبري برگزار کرده بودند!

الهام نامي که اين روز ها با بازي در فصل جديد سريال شهرزاد مطرح شده است، از بازيگران "کار کثيف" است و در فرش قرمز آن هم حضور داشت.

پدرام شريفي بازيگر جوان و خوش آتيه سينما هم يکي ديگر از بازيگران اين فيلم است. فيلمي که از کم استقبال ترين فيلم هاي امسال بود.

عکس دسته جمعي عوامل و بازيگران فيلم "زناني با گوشواره هاي باروتي" يکي ديگر از فيلم هاي ساکت و بي حاشيه جشنواره امسال. فيلمي که اکثر بينندگان اندکش، آن را دوست داشتند. ولي خب بي نام و نشان ماند.

اساتيد تبريزي، محمديه، دهقان و صدر عاملي از اعضاي هيئت داوران، در حال دعوا و بگو و مگو با خبرنگاران بابت انتخاب هاي بعضا عجيبشان در اعلام کانديدا ها.

جذاب ترين داور جشنواره فيلم فجر در طول تاريخ!

بهنوش طباطبايي در ميان مردم به تماشاي "بمب" نشسته بود که شکار دوربين يکي از خبرنگاران شد.

امير جعفري و پسرش هم به تماشاي يکي از فيلم ها رفته بودند.

رفقا و همکلاسي هاي قديمي، در اکران فيلم پيمان معادي.

يک سلفي اينطوري هم گرفتند.

ليندا کياني و شبنم فرشاد جو در حاشيه اکران "بمب" در پرديس کوروش.

حالا ميرويم سراغ مراسم اختتاميه، که در آن برندگان جشنواره سي و ششم طي مراسمي با حضور خيلي ها معرفي شدند تا پرونده اين جشنواره هم با چند پتو و ادا و اطوار و يکي دو دعوا در آنتن زنده، بسته شود.
امين حيايي که گفته ميشد شانس اصلي بردن سيمرغ بهترين بازيگر نقش اول مرد است، دستش از آن کوتاه ماند و هيئت داوران براي آن که دل امين را به دست بياورند، يک "ديپلم افتخار" به او دادند. بابک حميديان، رضا عطاران، سعيد آقاخاني، امير جديدي و نويد محمدزاده ساير نامزد هاي اين عنوان بودند

که جايزه بهترين بازيگر نقش اول مرد تقديم شد به امير خان جديدي براي هنرنمايي در فيلم "تنگه ابوقريب" و "عرق سرد" که مبارکش باشد. اميدواريم در سال هاي آتي بيشتر شاهد درخشش امير جديدي اين ستاره خوشتيپمان باشيم.

شبنم مقدمي و سارا بهرامي، دو ستاره اي که در کنار باران کوثري، ماهور الوند، مهنار افشار و هانيه توسلي کانديد بهترين بازيگر نقش اول زن بودند،

که هنرنمايي سارا بهرامي در دارکوب، نظر هيئت داوران را بيشتر به خود جلب کرده بود و همانطور که پيش بيني کرده بوديم، سارا اولين سيمرغ خود را از جشنواره امسال گرفت. مبارکش باشد.

نوادگان سينمادوست حضرت امام (ره) از ميهمان هاي ويژه اين مراسم بودند.

هومن سيدي با فيلم خارق العاده اش يعني "مغز هاي کوچک زنگ زده" چندين سيمرغ برد که مهمترين آن "بهترين فيلم از نگاه مردم" بود که افتخاري مهم در کارنامه هنري هومن سيدي جوان به شمار مي آيد. تبريک بي پايان به هومن عزيز و عوامل زحمتکش فيلم "مغز هاي کوچک زنگ زده". هومن سيمرغ بهترين فيلم نامه را هم با همين فيلم، گرفت.

پژمان جان جمشيدي، "هنرمند"ي که سابقاً فوتبال هم بازي ميکرد، به همراه جمشيد هاشم‌پور، سيامک انصاري، فرهاد اصلاني، مسعود کرامتي و نويد پورفرج نامزد عنوان بهترين بازيگر مکمل مرد بودند،

که جايزه آن به اين خانم نرسيد! به پدر اين خانم يعني استاد جمشيد هاشمپور رسيد. تبريک فراوان به جناب آريا بابت اين جايزه. البته خود جناب هاشمپور هم ميدانند که براي بازي در فيلم "واکنش پنجم" خيلي بيشتر مستحق سيمرغ بودند تا دارکوب و اين سيمرغ در واقع نوعي دلجويي از سوپراستار هميشگي سينما به حساب مي آيد. همان اتفاقي که پارسال براي خانم ثريا قاسمي افتاد و براي يک بازي معمولي سيمرغ دريافت کردند.

"الهه فحش خوردن" در ايران مدرن!

عليرضا زرين دست سيمرغ بهترين تصوير برداري را براي فيلم "سرو زير آب" گرفت.

کارن همايونفر هم طبق انتظار سيمرغ بهترين موسيقي را براي فيلم "به وقت شام" گرفت. کارن براي کسب اين عنوان رقيبي مثل الني کاريندروي مشهور داشت، ولي خب ايراني بودن برنده سيمرغ در اولويت هيئت داوران بوده و هست.

ماهور الوند يکي از نامزد هاي بهترين بازيگر نقش اول زن که دستش از سيمرغ کوتاه ماند. ماهور تازه اول راه است و شانس زيادي براي شکار سيمرغ در جشنواره هاي آتي دارد.

و همچنين شبنم خانم مقدمي عزيز که براي درخشش در "خجالت نکش" مستحق نامزد شدن بود و البته نامزد هم شد.

هدي خانم زين العابدين در حاشيه مراسم اختتاميه. هدي در کنار سحر دولتشاهي، نگار عابدي و ليلي رشيدي نامزد بهترين بازيگر مکمل زن بودند. سه بازيکر از يک فيلم (ليلي رشيدي، سحر دولتشاهي و هدي زين العابدين از عرق سرد) نامزد يک عنوان شده بودند (بهترين بازيگر مکل زن) که در نوع خودش تاريخي و بي سابقه بود!

و جايزه بهترين بازيگر نقش مکمل زن هم تقديم شد به سحر دولتشاهي براي بازي در عرق سرد و چهارراه استانبول. اين دومين بار است که سحر سيمرغ بهترين بازيگر مکمل زن را ميگيرد. تبريک بي پايان به سحر دولتشاهي عزيز و هنرمند.

اين هم خانم عابدي يکي ديگر از بازيگراني که در جشنواره امسال خوش درخشيده است.

پيمان خان معادي، نامزد جايزه بهترين فيلمنامه و برنده بهترين فيلم از نگاه هيئت داوران، براي اثر ديدني اش، "بمب" که مطمئناً يکي از رکوردداران اکران عمومي خواهد شد.

اون عقبيا با وطنشون حال ميکنن؟

ابراهيم حاتمي کيا برنده بهترين کارگرداني براي فيلم "به وقت شام" شد، با اين حال روي سن آمد و از زمين و زمان بد گفت و انتقاد کرد و همه را به باد سخنان تندش گرفت. واقعاً معلوم نيست که آقاي حاتمي کيا از چه چيزي ناراضي است. هم جايزه گرفته، هم از همه جهات حمايت شده، هم صدا و سيما فيلم هايش را نشان ميدهد و هم همه مردم به کارنامه قابل دفاعشان احترام ميگذارند. واقعا دليل اين همه پرخاش آقاي حاتمي کيا معلوم نبود.

به دولتمردانمان هم در اين شب حسابي خوش گذشت.

نوبد محمد زاده پس از سه سال، سيمرغي به دست نياورد که يک طلسم شکني معکوس بود.

سعيد خان ملکان هم سيمرغ بهترين چهره پردازي را دريافت کرد.

مهناز افشار نامزد بهترين بازيگر نقش اول زن با اينکه ميدانست برنده نخواهد شد ولي به احترام سينما و همکارانش در مراسم حاضر شد و مانند هانيه توسلي آن را تحريم نکرد.

با حضور کساني مثل هومن سيدي بسيار اميدواريم به آينده سينماي عزيزمان.

استاد کامبوزيا پرتوي که براي فيلمنامه "کاميون" مشترکاً با هومن سيدي، سيمرغ بلورين دريافت کرد. خوشحاليم که پيشکسوتان و دود چراغ خورده هاي سينما هم از اين جشن بي نصيب نبودند.

مهدي قرباني با توجه به اقتضاي سنش و با اين اوضاع صورت چند سالي بايد سينما را کنار بگذارد.

اميد و ترديد، مي‌داني که برنده اي ولي ميترسي چون در جشني برنده شدي که سابقه خوبي ندارد و شهره به تصميمات لحظه آخري است. نگاه سارا بهرامي خيلي حرف دارد.

ليلي خانم رشيدي براي اولين بار بود که نامزد يک عنوان در جشنواره فيلم فجر ميشد.

باران کوثري، بازيگر فيلمي که همه بازيگران آن به جز خودش، نامزد سيمرغ شده بودند!

سعيد آقاخاني و فرهاد اصلاني هم در مراسم حضور داشتند. سعيد نامزد بهترين بازيگر مرد و فرهاد خان هم نامزد بهترين بازيگر مکمل مرد بودند.

غزل شاکري که سابقه دو بار نامزدي بهترين بازيگر نقش اول زن را در کارنامه خود دارد (آينه هاي رو به رو، سارا و آيدا) در اختتاميه جشنواره امسال حضور داشت.

- زنگ آخر ته کوچه ميبينمت.

ليندا کياني هم طبق معمول، بود! کلا مراسم و جشن دوست دارد.

احمدرضا اسعدي عزيز، بازيگر پيشکسوتي که اخيراً با اخباري پر از بي مهري بر سر زبان ها افتاده بود، از ميهمان هاي ويژه جشنواره بود. خبر دستفروشي کردن جناب اسعدي از اخبار تلخ دنياي سينما در سال گذشته بود.

خوشحاليم که يک جشنواره فجر ديگر را در کنار هم سپري کرديم. اميدواريم (اگر عمري باشد) سال آينده هم با جشنواره در خدمتتان باشيم و از فيلم هاي خوب آن لذت ببريم. ضمن تشکر از خبرگزاري مهر، وبسايت سينما تيکت و وبسايت سلام سينما بابت عکس ها، تا مطلب بعدي شما را به خداوند بزرگ مي سپارم. ممنون از اينکه امروز هم همراه ما بوديد، تا فردا، ياحق.
مثل هميشه منتظر نکات پيشنهادي و انتقاداتتان هستيم. چه از طريق گذاشتن نظرات زير همين مطلب چه از طريق ايميل info@bartarinha.ir. براي ارتباط با نويسنده مطالب هم مي‌توانيد با حساب کاربري amirrezashahinnia در اينستاگرام ارتباط برقرار کنيد.
با سپاس از همراهي تان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حس وطن دوستی با شنیدن مستندهایی درباره شهدا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره رادیویی پژواک، دکتر مهدی قدیری، مدیرکل نظارت و ارزیابی برنامه‌های صدا و داور جشنواره بخش آثار مستمربا اعلام این خبر گفت: آثار رسیده به بخش مستمر در جشنواره امسال، از انسجام خوبی دربخش های داستان، روایت، انتخاب سوژه و ...  برخوردار بودند. آثار مستمر، آثاری هستند که از آنتن رادیو پخش می‌شوند و به یک زبان می‌توان گفت مهمترین هدف برگزاری جشنواره، تقویت این بخش و ایجاد فضایی متفاوت برای لذت شنیداری مخاطبان است. به یک معنا می‌توان گفت که آثار رسیده به این بخش، عصاره و محصول تمامی زحمات و فعالیت‌های مسئولان برگزاری جشنواره در دوره‌های گذشته است.

وی ادامه داد:بر مبنای آثار رسیده، می‌توان گفت که اهتمام خوبی نسبت به اهداف جشنواره وجود داشته و مدیران و برنامه‌سازان رادیو توانسته‌اند متناسب با انتظاراتی که از شبکه‌های صدا وجود دارد، گام‌های موفقی را در این زمینه بردارند.
این داور تاکید کرد: از مهمترین نقاط قوت مستندهای ارائه شده در این بخش می‌توان به همخوانی آثار با مأموریت‌های شبکه‌های رادیویی اشاره کرد. این موضوع به ویزه در شبکه‌های تخصصی و موضوعی اهمیت زیادی دارد. به عنوان مثال مستندهایی چون «آسیا در جام» در رادیو ورزش و «کلاه سایبری» در شبکه اقتصاد، متناسب با مأموریت شبکه تهیه شده بودند و واقعاً خوش ساخت بودند.

قدیری عنوان کرد: در بخش دفاع مقدس، مستندهایی با بار احساسی قوی و پیوند عمیق با موضوع شهدا و دفاع مقدس تهیه شده بود که می‌تواند احساسات مخاطبان را برانگیزد و درگیری عاطفی خوبی با مخاطب ایجاد کند. ایجاد احساس تعلق به میهن و وطن اسلامی، آمادگی فداکاری برای کشور و همچنین ارج نهادن به ایثار و از خودگذشتگی شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت و شهدای حرم از تأثیراتی است که مخاطبان با شنیدن این مستندها، دریافت خواهند کرد.

وی بیان کرد: از دیگر بخش‌های موفق این جشنواره می‌توان به مستندهای خوب تهیه شده در حوزه «محیط زیست» اشاره کرد. مستند «آوای زمین» از نمونه‌های خوش ساخت در این زمینه بود که می‌تواند توجه مخاطبان را بیش از پیش به حفظ محیط زیست، حفظ گونه‌های جانوری و تالاب‌ها جلب کند. همچنین با وجود نقاط قوت آثار ارسالی، پیشنهادهایی برای بهبود این مستندها وجود دارد که مهمترین آنها، دقت در انتخاب سوژه اصلی و همچنین توجه بیشتر به ابعاد احساسی، عاطفی و نگرشی در مستندهای تولیدی است. در برخی مستندها بیش از حد بر ابعاد شناختی تمرکز شده بود و اطلاعات فراوانی در زمان کوتاه به مخاطبان منتقل می‌شود و روایت اصلی مستند تحت تأثیر ابعاد شناختی و اطلاعات قرار می‌گیرد. در برخی از مستندها به ابعاد احساسی و عاطفی و همچنین روایت‌گری کمتر توجه شده بود.

این داور در پایان گفت: اگر مخاطبان در دقایق اولیه جذب مستند نشوند، انتظار تداوم شنیدن برنامه از سوی مخاطبان بیهوده خواهد بود. این موارد می‌تواند در دوره‌های آتی جشنواره مورد توجه بیشتری قرار گیرد تا تجربه‌ای جامع‌تر و تأثیرگذارتر برای مخاطبان فراهم آورد.

دیگر خبرها

  • چهره واقعی بازیگر «پایتخت» در ۵۰ سالگی/ عکس
  • مجموعه «هیس، هیچی نیس»، از شبکه دو سیما
  • رسالت همه فعالین اجتماعی نشان‌دادن چهره واقعی سیستان و بلوچستان است
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • زنده‌یاد اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شد
  • چگونه در شبکه های اجتماعی بحث کنیم؟
  • مسعود نجابتی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی شد
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • حس وطن دوستی با شنیدن مستندهایی درباره شهدا