Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@03:35:53 GMT

دستگیری شرور محله تهرانپارس با خالکوبی عجیب!

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۵۸۸۰۱

دستگیری شرور محله تهرانپارس با خالکوبی عجیب!

رییس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ گفت: شب گذشته اهالی تهرانپارس از تخریب چند خودرو از سوی شرور معروف محله خبر دادند و بلافاصله ماموران وارد عملیات شدند.

خبرگزاری مهر: سرهنگ سعید اعلا قلی پور رییس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ افزود: شب گذشته اهالی خیابان بهار تهرانپارس از تخریب چند خودرو ز سوی شرور معروف محله و همدستش در چهارراه تیرانداز خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع رئیس کلانتری در محل حاضر و مشخص شد دو پسر جوان در حال تخریب خودروهای پارک شده در کنار چهارراه تیر انداز هستند.

وی ادامه داد: با حضور تیم های کلانتری دو پسر جوان با موتور سیکلت اپاچی از محل فرار کردند که ماموران به تعقیب آنها پرداختد. در میانه راه ترک نشین موتور سیکلت از موتور پیاده و در جوی خیابان مخفی شد. ماموران که متوجه شدند متهم شرور معروف"محمد" معروف به محمد بلک است، به جستجو در جوی آب پرداختند که پسر جوان از داخل جوی خارج و وارد خانه یکی از اهالی شد. ماموران که متوجه خطرات موجود شدند، با حفظ احتیاط به تعقیب او پداخته و پس از اینکه شرور محله تهرانپارس از داخل چندین خانه فرار کرد، سرانجام او را در خیابان بهار دستگیر کردند.

سرهنگ اعلا قلی پور اضافه کرد: در ادامه تیم دیگری از ماموران که به دنبال پسر موتور سوار بودند، موفق شدند در اتوبان باقری پس از اخطارهای متوالی، با شلیک گلوله به سمت لاستیک موتور سیکلت متهم را متوقف و دستگیر کنند.

وی گفت: با انقال دو متهم به کلانتری ۱۴۷ گلبرگ مشخص شد متهم اصلی محمد، یکی از اراذل و اوباش معروف منطقه است که با استفاده از قمه اقدام به تخریب هفت خودرو از نوع پژو، ام وی ام و پراید کرده است. همچنین در بازرسی بدنی متهم مشخص شد او روی پلک های خود اسامی دو برادرش را خالکوبی کرده است.

سرهنگ دوم سعید اعلا قلی پور رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ با اعلام این خبر گفت: متهمان برای رسیدگی به پرونده شان تحویل پلیس امنیت شدند.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003HcA

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی شرور منزل مامور منابع طبیعی را هدف گلوله قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری، به دنبال توقیف خودروی وانت نیسان منزل یکی از مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی گلوگاه توسط یکی از قاچاقچیان شرور مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

در پی این اقدام شرورانه متهم (قاچاقچی) که از قبل نیز تهدید به استفاده سلاح علیه مأمور منابع طبیعی کرده بود با شلیک گلوله به ساختمان مأمور حفاظت منابع طبیعی باعث ایجاد خسارات شد.

در راستای این گزارش متهم (قاچاقچی) بلافاصله با پیگیری مدیر کل منابع طبیعی ساری و رئیس اداره شهرستان و فرمانده یگان حفاظت و با دستور قضائی (دادستان) مورد تعقیب عوامل نیروی انتظامی قرار گرفته و دستگیر شد.

کد خبر 6056015

دیگر خبرها

  • بازداشت شرور سابقه‌دار پس از قدرت‌نمایی در خیابان پیروزی تهران
  • دستگیری شرور سابقه دار بلوار ابوذر تهران
  • بازداشت عاملان پرتاب نارنجک دستی به سمت ماموران پلیس در چهارشنبه‌سوری
  • دستگیری قاچاقچی مواد روانگردان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عاملان مجروحیت مامور پلیس در آخرین چهارشنبه سال
  • دستگیری عاملان مجروحیت مامور در آخرین چهارشنبه سال
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در آذرشهر
  • دستگیری سارق ویلا‌های رامسر
  • قاچاقچی شرور منزل مامور منابع طبیعی را هدف گلوله قرار داد
  • قاچاقچی شرور منزل یکی از ماموران منابع طبیعی را هدف گلوله خود قرار داد