Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@21:50:56 GMT

پلمب یک مرکز دندانپزشکی متخلف

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۵۸۸۴۶

پلمب یک مرکز دندانپزشکی متخلف

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر آرش الماسی مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی با بیان مطلب بالا، افزود: در پی شکایت مردمی و بازرسی‌های به عمل آمده توسط بازرسین اداره امور دندانپزشکی، محل فعالیت یک واحد متخلف دندانپزشکی و دندانسازی در شهر کرمانشاه شناسایی شد.

وی ادامه داد: پس از ارجاع این موضوع به مراجع قضایی و انتظامی، با حضور بازرسین اداره امور دندانپزشکی معاونت درمان، دفتر حقوقی و نماینده کلانتری، ضمن معرفی فرد متخلف به این مراجع، اموال این کلینیک جمع‌آوری و این مرکز غیرمجاز پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الماسی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۱۵ محل مختلف و غیرمجاز دندانپزشکی و دندانسازی در کرمانشاه پلمب شده‌ است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده

دکتر غلامعلی جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این مراسم ضمن تبریک روز استاد و معلم گفت: در توصیف مقام استاد و معلم حضرت علی (ع) می‌فرمایند که هرکسی جمله‌ای به من بیاموزد مرا بنده خود کرده است.

وی با بیان اینکه جایگاه استاد و معلم در ادبیات، معارف و فرهنگ ما بسیار بالاست، افزود: به‌طوری که معلمی را شغل انبیا و بسیار گرانقدر می‌دانیم.

دکتر جاودان اظهار کرد: استاد عراقی زاده، پیش از اینکه استاد دانشکده دندانپزشکی باشد استاد اخلاق است و همه ویژگی‌های یک استاد خوب را در خود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دکتر عراقی‌زاده در ارائه خدمات به مردم استان نقشی ویژه داشتند و چندین سال نیز در جایگاه رئیس دانشگاه به مردم خدمت کرده‌اند.

دکتر جاودان با اشاره به اینکه خدمات دکتر عراقی زاده در حوزه بهداشت، درمان و آموزش ماندگار بوده و به یادگار می‌ماند، افزود: بزرگترین یادگاری ایشان که با حمایت سایر اساتید اتفاق افتاده دانشکده دندانپزشکی هرمزگان است.

وی گفت: به یمن فرصتی که در دانشکده دندانپزشکی داشته‌ایم، توانسته‌ایم در دورترین نقاط استان نیز خدمات دندانپزشکی را به مردم عزیز ارائه دهیم.

وی در پایان افزود: بنابر دخواست اینجانب و معاون آموزشی دانشگاه مبنی بر ادامه همکاری استاد عراقی‌زاده با دانشگاه، از این پس ایشان در سمت مشاور رئیس دانشگاه در حوزه دندانپزشکی با ما همکاری داشته و از تجربیات و دانش ایشان بهره خواهیم برد.

همچنین دکتر عراقی‌زاده در این مراسم ضمن تشریح دوران تحصیل خود و تقارن آن با هشت سال دفاع مقدس، گفت: در سال‌های جنگ یکی از دوستانم که بعدا شهید شد، من را برای بورسیه تحصیلی خارج از کشور دانشجویان ثبت‌نام کرده بود و این‌گونه شد که من پس از شهادت برادرم عبدالمجید برای تحصیل به انگلستان رفتم و پس از سه سال دوباره به ایران برگشتم و در اینجا مشغول به خدمت شدم.

وی افزود: به بندرعباس عرق دارم و دوست دارم که رشد کند؛ چراکه به اعتقاد من بندرعباس نتوانسته جایگاه واقعی خود را در کشور اثبات کند.

دکتر عراقی‌زاده گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد دانشکده دندانپزشکی از سال ۸۷ با پذیرش ۱۰۰ درصد نیروی بومی آغاز به کار کرد.

وی افزود: تعدادی از دانشجو‌های قدیم دانشکده دندانپزشکی، درحال حاضر استاد این دانشکده هستند.

دکتر عراقی زاده گفت: متاسفانه توزیع امکانات در مناطق برخوردار و مناطق کمتر توسعه‌یافته عادلانه نیست و ما در استان هرمزگان نسبت دیگر استان‌ها عقب هستیم.

گفتنی است؛ دکتر عبدالمهدی عراقی‌زاده، متولد بهمن‌ماه ۱۳۳۹ در بندرعباس است و سمت‌هایی از جمله هیئت علمی و عضو هیئت رئیسه دانشکده دندانپزشکی شاهد تهران، مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان دکتر مویدی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، ریاست دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی، ریاست دانشگاه و قائم مقام وزیر در استان، مسئول راه‌اندازی دانشکده دندانپزشکی، سرپرست دانشکده دندانپزشکی، ریاست دانشکده پزشکی و با حفظ سمت ریاست دانشکده دندانپزشکی، ریاست دانشکده دندانپزشکی و عضو شورای دانشگاه، عضو هیئت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دانشگاه، عضو کارگروه بررسی صلاحیت عمومی اعضای هیئت علمی، عضو هیئت ممیزه دانشگاه و همچنین عضو هیئت اجرایی نصب و عزل اعضای هیئت علمی را در کارنامه درخشان خود دارد.

در پایان این مراسم به پاس زحمات ۳۵ ساله استاد عراقی زاده در دانشگاه از ایشان تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • دستیابی به دانش چاپگر سه بعدی دندانپزشکی
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • تشخیص زودهنگام سرطان، پنجره‌ای به سوی زندگی
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • شناسايي باشگاه ورزشي متخلف در يزد
  • رقابت ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آیین ملی گل‌غلتان در خانه تاریخی آل یاسین کاشان