Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد میانسالی که به دلیل قهر همسرش، با ضربات چاقو او را در تهران به قتل رسانده بود، از سوی ماموران پلیس در مشهد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، ساعت 23 بیست و هشتم دی ماه امسال، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع یک فقره قتل در خیابان محلاتی – خیابان میرهاشمی به کلانتری 132 نبرد اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمد» و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با حضور کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل جنایت مشخص شد جسد خانمی 56 ساله به هویت مشخص، توسط فرزند پسرش در داخل خانه پیدا شده است که با حضور اورژانس در محل و انجام معاینات اولیه به ماموران اعلام می‌شود که این خانم بر اثر اصابت ضربات جسم تیز به ناحیه گردن و قفسه سینه به قتل رسیده است.

پسر مقتوله در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: زمانی‌که وارد خانه شدم، ناگهان مادرم را غرق خون دیدم؛ بلافاصله به اورژانس و 110 زنگ زدم، مادرم را جهت انتقال سریع به بیمارستان به بیرون ساختمان آوردم اما زمانی که تیم اورژانس در محل حاضر شد، در همان معاینه اولیه اعلام شد که او فوت کرده است.

با انجام تحقیقات میدانی، کارآگاهان متوجه غیبت همسر مقتوله به نام "نادر . ع" ( متولد 1340 ) در محل شدند؛ بلافاصله تحقیقات جهت دستگیری وی به عنوان متهم پرونده در دستور کار قرار گرفت و با بررسی صحنه جنایت، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که وی از محل سکونتش ( محل جنایت ) متواری شده است.

تحقیقات جهت شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان قرار داشت تا نهایتا کارآگاهان اداره دهم موفق به شناسایی مخفیگاه نادر در شهرستان مشهد شدند. بلافاصله هماهنگی لازم انجام و کارآگاهان اداره دهم با اخذ نیابت قضایی به شهرستان مشهد اعزام شدند؛ سرانجام ساعت 16:50 روز چهارشنبه هجدهم بهمن ماه نادر در شهرستان مشهد و در داخل مخفیگاهش دستگیر شد.

نادر در همان تحقیقات اولیه صراحتا به ارتکاب جنایت و قتل همسرش اعتراف کرد و در خصوص انگیزه جنایت به کارآگان گفت: غروب روز جنایت بود که با همسرم درگیری لفظی پیدا کردم او قهر کرد و می‌خواست به خانه خواهرزاده‌اش برود؛ من قبلا با خواهرزاده همسرم درگیر شده بودم و آنها برای من چاقو کشیده بودند؛ از او خواستم که آنجا نرود اما او قبول نکرد، عصبانی شدم و مجددا با او درگیر شدم؛ به سمت آشپزخانه رفتم و چاقو برداشتم و با چاقوی میوه خوری چند ضربه به او زدم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتلی که همه از او می‌ترسند | هیچ‌کس حاضر نیست علیه این مرد شهادت بدهد

به گزارش همشهری آنلاین، نیمه شب ششم فروردین سال ۱۴۰۱ بود که افسران انتظامی مستقر در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد در تماس با قاضی ویژه قتل عمد از مرگ جوانی خبر دادند که با ضربات متعدد چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شده بود.

در پی دریافت این خبر بلافاصله قاضی دکتر صادق صفری عازم بیمارستان شد و به تحقیق در این باره پرداخت. بررسی‌های مقام قضایی بیانگر آن بود که جوان ۳۲ ساله‌ای به نام «رضا-ص» بر اثر اصابت ۹ ضربه چاقو به بازوها و قفسه سینه به قتل رسیده است.

تیغه چاقوی شوهر در قلب زنی که طلاق می‌خواست | مرد همسرکش بخشیده شد چون...

با توجه به اهمیت موضوع، گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی و با هدایت مستقیم سرهنگ نجفی (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی خراسان رضوی) عازم مرکز درمانی شدند و بررسی‌های گسترده‌ای را با راهنمایی‌های مقام قضایی در حالی آغاز کردند که مشخص شد مجروح مذکور به وسیله یک دستگاه پژو ۴۰۵ سیاه‌رنگ به بیمارستان انتقال یافته اما راننده پژو نیز از محل گریخته است.

به همین دلیل، گروه تحقیق کارآگاهان به سرپرستی سروان منفرد (افسرپرونده) تحقیقات میدانی را ادامه دادند چراکه قاضی ویژه قتل عمد به دنبال اعلام ۲ قتل دیگر در منطقه بولوار هاشمیه عازم منطقه دیگری از شهر شد.

بررسی های کارآگاهان که با نظارت غیرمستقیم قاضی صفری وارد مرحله جدیدی شده بود، به سرنخ‌هایی از یک دورهمی مستانه رسید و مشخص شد که جوان ۳۲ ساله (مقتول) به همراه تعدادی از دوستانش در یک شب‌نشینی شبانه بساط مشروب‌خوری راه انداخته بودند و در این میان به دلیل نامعلومی نزاعی شکل گرفته و «رضا-ص» با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

با به دست آمدن این اطلاعات بررسی‌های تخصصی برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت هولناک ادامه یافت و هویت متهم به قتل لو رفت.

در حالی که تحقیقات فنی کارآگاهان برای دستگیری متهم به قتل فراری ادامه داشت، پرونده‌های نزاع دیگری در این باره مطرح شد که واکاوی آنها نشان می‌داد «بهنام-ک» (متهم به قتل فراری) از سال ۱۴۰۰ پرونده های نزاع و درگیری‌های زیادی با سلاح سرد و گرم دارد، ولی بسیاری از شاکیان به خاطر ترس از شرارت‌ها و انتقام‌جویی‌های وی حاضر نبودند در داسرا حضور یابند.

در همین حال، بررسی‌های نامحسوس از تهدیدهای متهم فراری در فضای مجازی پرده برداشت که طرف های مقابل را هدف توهین و تهدید قرار می‌داد.

اینگونه بود که قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد دستورات قاطعی را برای شناسایی مخفیگاه متهم فراری صادر کرد. متهم نیز که عرصه را بر خود تنگ می‌دید، تلاش‌هایش را برای گرفتن رضایت از اولیای دم مقتول آغاز کرد و سپس روز گذشته و در هوای بارانی مشهد به شعبه ۲۰۸ بازپرسی (ویژه پرونده های جنایی) رفت و خود را تسلیم قانون کرد.

این جوان متهم به قتل ضمن اقرار صریح به قتل دوستش گفت: در حالی که بساط مشروب‌خوری پهن بود «رضا-ص» (مقتول) مشروب مصرف کرد و بعد با حالت بدمستی برای دیگران در منزل ایجاد مزاحمت می‌کرد که من هم او را با چاقو زدم.

با آنکه برخی از شهود به خاطر ترس و وحشت از متهم به قتل حاضر نمی‌شوند در شعبه بازپرسی شهادت دهند، تحقیقات بیشتر در این باره به نیروی انتظامی سپرده شد.

کد خبر 844503 منبع: خراسان برچسب‌ها خبر مهم اوباشگری قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتلی که همه از او می‌ترسند | هیچ‌کس حاضر نیست علیه این مرد شهادت بدهد
  • مشاجره زن و مرد جوان در گاندی با قتل پایان یافت!
  • زنی با همدستی یک مرد همسرش را کشت
  • قتل عجیب شوهر جوان در چادر مسافرتی در جاده کن - سولقان
  • قتل عجیب همسر در چادر مسافرتی در جاده کن - سولقان
  • آتش زدن شوهر با همدستی همسر و یک مرد دیگر در جاده امام‌زاده داوود
  • قتل شوهر با همدستی همسر و یک مرد دیگر در جاده امام‌زاده داوود
  • دستگیری زن و مرد جوان در قتل آتشین همسر
  • قتل مرد معتاد با ضربات متعدد چاقو در شرق تهران + جزئیات
  • قتل هولناک مرد معتاد با ضربات چاقو در شرق تهران