Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش"۱۱نیوز"؛ علی کریمی که برای شرکت در جلسه کمیته انضباطی در فدراسیون فوتبال حضور یافته بود، اظهار داشت: به کمیته انضباطی آمدم تا آنها ما را روشن کنند. من حرف‌هایم را زده‌ام و تمام چیزها موجود است. اما وقتی رئیس فدراسیون از جلوی شما رد می‌شود چرا یقه او را نمی‌گیرید؟!
فدراسیون در 2 هفته فقط 200 میلیون تومان از جریمه‌ها در می‌آوردوی در مورد جریمه تیم‌های مختلف لیگ برتری از سوی کمیته انضباطی و اعتراضش به این موضوع، گفت: من خودم در کانال شخصی‌ام این قضیه را قرار دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر هفته کمِ کم پنج شش تیم به‌خاطر مسائل مختلف جریمه می‌شوند؛ این وسط جریمه برای یکی کمتر و برای یکی بیشتر است، در حالی که تخلف یکسان است. من این را می‌گویم که جالب است دریافتی سال گذشته فدراسیون 200 میلیون تومان بوده که این پول‌ را از جریمه‌ها در دو هفته درمی‌آورند. در آیین‌نامه جدید هم قطعاً قیمت‌ها بیشتر شده است. قبلاً پنج تیم را جریمه می‌کردند، یکی را تشویق، اما الان این تشویق را هم نمی‌کنند.
هنوز هم که هنوز است بابت اخراج دستیاران ایرانی کی‌روش جواب نگرفته‌ایدسرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در واکنش به صحبت‌های خبرنگاری مبنی بر اینکه «مربی بدنساز تیم ملی فوتبال مدرک مربیگری ندارد»، تصریح کرد: مربی بدنساز اصلاً یک نفر دیگر است، شما اشتباه می‌کنید، نام این آقا «سباستین» است. او مدرک مربیگری نداشت، نمی‌گویم از طرف فدراسیون، چون نمی‌خواهم گناه کسی را بشویم، اما وقتی او آمد، کارلوس (کی‌روش) با روابطی که داشت او را فرستاد و یک مدرکی گرفت. شما (خبرنگاران) که برای حضور من در کمیته انضباطی زحمت کشیدید و به اینجا آمدید، هنوز هم که هنوز است بابت اخراج دستیاران ایرانی جواب نگرفته‌اید.
خودم را زودتر کنار کشیدم تا اتفاقات که برای مربیان ایرانی افتاد برای من رخ ندهدکریمی در واکنش به ادامه صحبت‌های خبرنگاری که به او گفت «شما خوتان برای بیرون آمدن از تیم ملی هنوز چیزی نگفته‌اید»، تصریح کرد: من قبلاً هم گفتم. چیزی که فکر می‌کردم، نبود. با شرایطی که می‌دیدم احتمالش را می‌دادم که چنین اتفاقاتی رخ بدهد. به خاطر همین زودتر خودم کنار کشیدم. بعداً حتی آقای نکونام هم به‌عنوان مربی وارد تیم ملی شد، اما ادامه نداد.
تاج احتمالاً بعد از جام جهانی خیلی چیزها را خواهد گفت!وی با اشاره به صحبت‌های اخیر مهدی تاج مبنی بر اینکه به‌زودی خیلی از چیزها را خواهد گفت، خاطرنشان کرد: کِی می‌خواهند بگویند؟ احتمالاً این صحبت‌ها بعد از جام جهانی انجام می‌شود، چون در آستانه جام جهانی برای تیم ملی حاشیه درست می‌کند.
نگفتند چرا به کمیته انضباطی احضار شدمسرمربی تیم سپیدرود راجع‌به دعوتش به کمیته انضباطی گفت: فقط احضارم کردند، چیزی هم نگفتند که چرا احضار می‌کنند. طبیعتاً فکر می‌کنم به‌خاطر صحبت‌هایی که شده من را احضار کردند. می‌رویم که ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.
من بعد از نشست با تاج سکوت نکردمکریمی همچنین به صحبت‌های خبرنگاری مبنی بر اینکه «شما بعد از جلسه‌ای که با مهدی تاج داشتید، کاملاً سکوت کردید»، واکنش نشان داد و یادآور شد: کامل سکوت نکردم، ما حرف‌های‌مان را زدیم و الان هم همین صحبت‌ها را کردیم. مگر چیزی فرق کرده است؟ شما اگر به خودتان زحمت بدهید و یک سر به کانال تلگرامی من بزنید، می‌بینید که بعضی صحبت‌ها دوباره بازنشر شده است.
اگر دروغی گفته‌ایم تمام عواقبش را به گردن می‌گیریموی ادامه داد: من فقط چند سؤال کردم و باید پاسخگو باشند. برای مردم جواب بدهند، چون یکی از دل‌خوشی‌های مردم همین فوتبال است که نتیجه بگیرد و مردم شاهد رخ دادن این اتفاقات نباشند. اگر ما دروغی گفته‌ایم و تهمتی زده‌ایم تا تهش هستیم و تمام عواقب آن را هم به گردن می‌گیریم.
کریمی در پاسخ به سؤالی درباره بحث بلیت‌فروشی بازی‌های لیگ برتر نیز گفت: اگر الان دارم صحبت می‌کنم دیگر آخر جلسه نیاید که من حرف بزنم و برای همین نمی‌خواستم قبل از جلسه حرفی بزنم. آخر جلسه لطفاً سؤال پرسیده نشود و بروید از فدراسیون سؤال کنید. درمورد بلیت‌فروشی من یک سؤال از شما دارم. اگر این شرکت قراردادش را درست بسته بوده چرا باید به یک‌باره 23 درصد مبلغ را کم کند و الان بشود 11 درصد؟ در جریان این مسئله‌ هستید؟ حالا چرا این 10, 11 درصد, پنج درصد نشده که حق باشگاه‌ها بیشتر شود؟ بالاخره می‌دانید که تمام تیم‌های باشگاهی ما مشکل مالی دارند، چه دولتی و چه غیردولتی و خصوصی. همه بدون استثنا مشکل مالی دارند. پس اگر فدراسیون می‌تواند کاری کند که از نظر مالی به باشگاه‌ها کمک شود چه اشکالی دارد؟ شما ببینید از 35 درصد به یک باره شده 10، 11 درصد. آخر چطور می‌شود؟!
چرا از من سؤال می‌کنید از مسئولان فدراسیون بپرسیدسرمربی سپیدرود در واکنش به این جمله که رسانه‌ها به این موضوع پرداخته‌اند، تصریح کرد: من خودم به عادل هم گفتم که دو برنامه برای این موضوع بوده، اما به نتیجه نرسیده‌اند. در نهایت تمام  ارگان‌های دولتی باید امتیازاتی که واگذار می‌کنند در مناقصه یا مزایده لحاظ کنند که همه شرکت کنند و هرکسی که پیشنهاد بهتری داشته باشد برنده این واگذاری شود. این دوره هم برای ایران نوین این واگذاری برگزار نشد. من که می‌دانم، اما شما چرا از من سؤال می‌کنید؟ اینجا از آنها سؤال کنید. برچسب ها: علی کریمی ، 11نیوز ، کریمی ، 90 ، فدراسیون فوتبال ، تاج

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع فدراسیون روسیه امروز چهارشنبه در بیانیه ای از خنثی‌ سازی تلاش کی‌ یف برای انجام حمله پهپادی به این کشور خبر داد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع فدراسیون روسیه در این خصوص آمده است که حمله مذکور حوالی ساعت ۱۶ امروز به وقت مسکو رخ داده است.

این بیانیه در ادامه اضافه کرد: این پهپاد توسط سامانه‌ های پدافند هوایی بر فراز استان بلگورود منهدم شد.

ارتش اوکراین طی ماه های گذشته پس از چند حمله ناموفق به کریمه و پل کرچ که ۳ قربانی برجای گذاشت، حملات پهپادی گسترده اما بی‌ حاصلی را علیه روسیه تدارک دیده است.

بر این اساس، وزارت دفاع روسیه دیروز از خنثی‌ سازی حمله تروریستی به «بلگورود» و «کورسک» با منهدم کردن ۳ پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داده بود.

کد خبر 6094547

دیگر خبرها

  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم