Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم همایی، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برگزاری نخستین مسابقه ملی «خطابه قرآنی» ویژه طلاب حوزه‌های علمیه خبر داد و گفت: این مسابقه به‌صورت كشوری برای طلاب داخل كشور برگزار می‌شود.

اشاره به محورهای مسابقه
وی با اشاره به محورهای این مسابقه اظهار كرد: اهداف بعثت پیامبر اعظم(ص) با تأكید بر «انی بعثت مكارم‌الاخلاق»، نمونه‌هایی از فضایل و مناقب پیامبر اعظم(ص) در قرآن كریم، شاخصه‌های سبك زندگی نبوی در قرآن كریم، پیامبر اعظم(ص) واسطه فیض الهی، نمونه‌هایی از روش جذب و هدایت انسان‌ها از سوی پیامبر اعظم(ص)، سیره نبوی در برخورد با مسلمانان، كفار و منافقان و وظایف ما در برابر پیامبر اعظم(ص) از جمله محورهای مسابقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همایی اظهار كرد: این مسابقه در دو مرحله مقدماتی (كشوری) به صورت ارسال فایل صوتی یا تصویری و نهایی (بین‌المللی) به‌صورت حضوری و شفاهی برگزار می‌شود.
معاون تهذیب حوزه‌های علمیه فارس با بیان اینكه مسابقات مذكور در سه رشته حفظ كل و تفسیر قرآن كریم، قرائت و تفسیر قرآن كریم و خطابه قرآنی برگزار می‌شود، گفت: با توجه به عدم برگزاری مسابقات قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه در سال جاری، منتخبین مرحله مقدماتی رشته‌های حفظ كل و قرائت تحقیق از میان نفرات برگزیده آزمون و ارزیابی مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی سال گذشته، به ستاد برگزاری مسابقات معرفی خواهند شد لذا رقابت عمومی در سطح مقدماتی (كشوری) مختص به رشته خطابه قرآنی است.

10 اسفندماه؛ آخرين مهلت ارسال آثار
وی بیان كرد: علاقه‌مندان تا 10 اسفندماه سال جاری مهلت دارند تا آثار خود را به آدرس ایمیل Q.etrat135@gmail.com و یا از طریق نرم‌افزارهای سروش، واتس‌آپ یا تلگرام به شماره 09380896270 ارسال كنند.
معاون تهذیب حوزه‌های علمیه فارس در پایان زمان مرحله نهایی مسابقات و اختتامیه را 31 فروردین تا 6 اردیبهشت‌ماه سال 97 اعلام كرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز حادثه انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز، بعد از تونل شیبلی به دیسپچ مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه که در اثر انحراف رخ داد ۸ نفر مصدوم در پی داشت، مصدومین بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی، چهار نفر از آنها به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر بعدی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6094569

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی