Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیری گفت: دلیل اصرار برای پرداخت نقدی در مطب‌ها را نمی‌دانم اما این مساله را پیگیری می‌کنم تا ببینم مشکل یا مانع خاصی وجود دارد که این اتفاق رخ داده یا یک تصمیم شخصی بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج در پاسخ به عدم قبول پرداخت تعرفه با کارتخوان در مطب پزشکان و شائبه فرار مالیاتی، اظهار داشت: پرداخت نقدی یا غیر نقدی، استفاده از کارت‌خوان یا عدم‌استفاده آن تفاوت چندانی ندارد و نمی‌توان آن را فرار مالیاتی تلقی کرد زیرا دارایی بر شبکه شتاب نظارتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر تعرفه رعایت شود مساله مهمی وجود ندارد و برای ما مهم این است که تعرفه رعایت شود، اما دلیل عدم قبول پرداخت تعرفه با کارت از سوی پزشکان را نمی‌دانم.

عضو سازمان نظام پزشکی تبریز با اشاره به رسیدگی دقیق دارایی به درآمد پزشکان و دریافت مالیات عنوان کرد: دارایی به طور دقیق به درآمد پزشکان رسیدگی کرده و حتی بسیار بیشتر از درآمد پزشکان نیز از آنان مالیات می‌گیرد.

وی در پاسخ به دلیل عدم قبول پرداخت غیرنقدی در مطب پزشکان نیز تصریح کرد: دلیل این مساله را نمی‌دانم اما باید پیگیری کنم که چرا این اتفاق افتاده، مهم رعایت تعرفه می‌باشد و شاید برخی پزشکان بخواهند پول نقد دریافت کنند و فکر نمی‌کنم از نظر دارایی مشکلی در این خصوص وجود داشته باشد.

دبیری در پایان خاطرنشان ساخت: این مساله را پیگیری می‌کنم تا ببینم مشکل یا مانع خاصی وجود دارد که این اتفاق رخ داده یا یک تصمیم شخصی بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

کد خبر 6097300

دیگر خبرها

  • خرید و فروش طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود؟
  • «مشاغل خاص» زیر تیغ عدالت مالیاتی
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • تا ۱۰ سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم
  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • هر ۱۰ روز یک پزشک خودکشی می‌کند
  • مالیات آری؛ اما نه ۳۰ و ۵۰ و ۷۰ درصد!
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • زمان ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد اشخاص حقوقی و شرکت‌ها
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی