Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه21، شهریار مهرافشار معاون فنی و عمران این منطقه با اشاره به وسعت معابر عبوری و بزرگراهی موجود در محدوده ورودی غربی پایتخت و حجم گسترده عبور و مرور وسائل نقلیه عمومی، شخصی و ترانزیتی از این محورهای مواصلاتی گفت: تعداد 76نقطه آبگیر توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه21 احصاء شد و در اختیار مهندسین و مشاورین ری آب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: درنهایت به همت حوزه فنی و عمران این منطقه موارد آبگرفتگی ناشی از مسائل عمرانی به میزان هشتاد درصد رفع شده است.
معاون فنی و عمران منطقه21 با تاکید بر این نکته که درحال حاضر مبحث نگهداشت شهر در ورودی غربی پایتخت از لحاظ سطح کیفی جزء 5منطقه برتر محسوب می شود، افزود: پیمانکاران نواحی سه گانه منطقه21 به صورت روزانه در زمینه نگهداشت شهر از جمله روکش آسفالت، جدول کشی، کف کشی و مرمت مسیل ها، انهار و جوی ها و ... فعالیت دارند.
وی در ادامه افزود: اقدامات اجرایی درخصوص ایجاد حوضچه های رسوب گیر و زباله گیر صورت گرفته و درحال حاضر حداقل سطح مسائل و مشکلات را در زمینه انهار و مسیل ها وجود دارد.
مهرافشار در خاتمه خاطرنشان کرد: پیش از آغاز فصل سرما و آغاز بارندگی ها، طرح شناسایی و نهایتا رفع نقاط آبگیری که به واسطه مشکلات عمرانی در سطح منطقه21 وجود داشت، به صورت ضربتی در دستورکار پیمانکاران عمرانی نواحی سه گانه ورودی غربی پایتخت قرار گرفت تا شهروندان در نیمه دوم سال با سهولت در سطح معابر عبوری رفت و آمد داشته باشند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه

شهردار اشنویه گفت: برخلاف سال‌های گذشته بیشترین سهم از بودجه سال‌جاری (۶۴ درصد) صرف عملیات عمرانی سطح شهر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، انور سعیدی امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رقم بودجه تدوین شده شهرداری اشنویه برای سال‌جاری ۱۵٠ میلیارد تومان است.

وی افزود: برخلاف سال‌های قبل بیشترین سهم از بودجه سال‌جاری (۶۴ درصد) صرف عملیات عمرانی سطح شهر خواهد بود.

شهردار اشنویه گفت: بخش زیادی از درآمدهای شهرداری صرف پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران بخش خدمات شده و ماهیانه ۸۰۰ میلیون تومان به کارمندان شهرداری حقوق پرداخت می‌شود.

سعیدی ادامه داد: احداث میدان میوه و تره بار به صورت امانی (در صورت مشارکت نداشتن سرمایه‌گذار) آسفالت معابر و کوچه‌ها، ادامه طرح‌های عمرانی همانند پیاده‌روی سلامت قلاتوک، ادامه احداث دیوار ساحلی و فضای سبز ساحل رودخانه گلاز، پلاک‌زنی پیاده‌روها، ساماندهی پارک جنگلی قلاتوک، تکمیل سایت پسماند، انتقال ترمینال به جایگاه قبلی و ساماندهی آن بعد از احداث میدان میوه و تره‌بار جدید در روستای علی‌آباد از مهمترین اقدامات عمرانی آینده خواهد بود.

کد خبر 746918

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • سهم ۶۴ درصدی طرحهای عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری