Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- پرسپوليس که سال گذشته با صعود به نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا بهترين عملکرد خود را در اين تورنمنت به نمايش گذاشت، فردا کارزار خود را در مسابقات امسال با ميزباني تيم نسف قارشي ازبکستان در ورزشگاه آزادي آغاز مي کند.

به گزارش روز دوشنبه تارنماي رسمي اي اف سي، شاگردان «برانکو ايوانکوويچ» در مسير صعود به نيمه نهايي عملکرد خوبي ارائه کردند و در نهايت مغلوب الهلال عربستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين تيم عربستاني در مرحله يک هشتم نهايي رقابت هاي سال 2015 نيز حريف تهراني خود را حذف کرده بود.
پرسپوليس سال گذشته در رقابت هاي خود در خانه هيچ باختي نداشت. پرسپوليس آخرين بار در سال 2015 از يک تيم ازبکستاني ميزباني کرد و با نتيجه دو بر يک بنيادکار را شکست داد.
نسف قارشي براي سومين بار است در ليگ قهرمانان آسيا شرکت مي کند، اما هيچ گاه از مرحله گروهي بالاتر نرفته است. اين تيم در رقابت هاي 2015 و 2016 خروج زودهنگامي از گردونه رقابت ها داشت.
اين تيم در شش بازي خود فقط يک برد داشته است و در تنها حضور خود در ايران در آوريل 2015 موفق شد با نتيجه دو بر يک تراکتورسازي تبريز را شکست دهد.
رقابت هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا 2018 با حضور 32 تيم در هشت گروه چهار تيمي از امروز (دوشنبه) آغاز مي شود.
ورزشي**1584**1368
مترجم:مولوي** انتشار: خيراله شفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در مسابقات فوتبال مرحله نهایی لیگ امید‌های مناطق کشور تیم‌های اکباتان اردبیل، دهداری مشهد، میعاد فیروزکوه، رویانمهر رویان و ایفاسرام محمودآباد به مدت شش روز و به صورت متمرکز در ورزشگاه شهید بهشتی شهرستان محمودآباد باهم رقابت خواهند کرد.
 
در نخستین روز از این مسابقات،  تیم دهداری مشهد موفق شد در دیدار آغازین تیم اکباتان اردبیل را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
 
در دیگر بازی‌های این روز،  تیم ایفاسرام میزبان رقابت‌ها مقابل تیم رویانمهر رویان در  دربی امید‌ها به تساوی بدون گل دست یافت.
 
 تیم اول مرحله نهایی مسابقات لیگ مناطق فوتبال امید‌های کشور در حالی از بین پنج تیم حاضر در این مرحله (گروه دوم) به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور صعود می‌کنند که تیم دوم سهمیه مرحله اول مسابقات فصل آتی را کسب می‌نماید و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی باز میگردند.

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین