Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس پارلمان لیبی ترکیه را به حمایت از تروریست‌ها در کشورش متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، عقیله صالح عیسی، رئیس پارلمان لیبی اعلام کرد: سازمان‌های تروریستی در پشت انفجارهای بنغازی هستند؛ متاسفانه این سازمان‌های تروریستی از سوی کشورهای خارجی از جمله ترکیه حمایت می‌شوند.

این مقام لیبی در اظهاراتش به انفجار ماه ژانویه در نزدیکی مسجدی در بنغازی اشاره کرد که بر اثر انفجار دو خودروی بمب گذاری شده ۴۰ نفر کشته و ۸۰ نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم چنین عیسی در بخش دیگری از اظهاراتش اعلام کرد: عملیات ارتش ملی لیبی برای بازپس گیری کنترل شهر درنه، آخرین جبهه تروریست‌ها، ممکن است در طول چند روز آینده تمام شود. در حال حاضر تروریست‌ها در این منطقه توسط نیروهای امنیتی محاصره شدند.

وی ادامه داد: ما امیدواریم که ساکنان این منطقه تروریست‌ها را طرد کنند. ارتش لیبی می‌تواند به راحتی  آنها را نابود کند اما برای جلوگیری از هرگونه آسیب به غیرنظامیان این عملیات به کندی پیش می‌رود. من انتظار دارم که این عملیات در روزهای آتی به پایان برسد.

رئیس پارلمان لیبی با تاکید بر اینکه از ایده برگزاری کنفرانس تحت نظارت روسیه همانند کنفرانس گفتگوی ملی سوریه در سوچی استقبال می‌کند، تاکید کرد: هرگونه مداخله قانونی در جهت منافع لیبی را تایید می‌کنیم امادیکته کردن را نمی‌پذیریم .

وی همچنین اظهار داشت: این حق سیف الاسلام قذافی، پسر معمر قذافی است که برای انتخابات ریاست جمهوری در صورتیکه منع قضایی نباشد، نامزد شود. ما قانون عفو عمومی و عفو سیاسی را صادر کردیم و هر شهروندی که منع قضایی نداشته باشد می‌تواند نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود.

رئیس پارلمان لیبی گفت که قانون همه پرسی قانون اساسی نیز ظرف دو هفته آینده صادر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، وزارت دفاع ملی ترکیه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد در پی عملیات پهپادی نیرو‌های مسلح ترکیه در شمال عراق ۳۲ عنصر گروهک تجزیه طلب پ ک ک از پای در آمدند.
بنا بر این اطلاعیه، عملیات فوق در مناطق هفتنین، گارا، هاکورک و منطقه عملیاتی پنجه قفل در شمال عراق صورت گرفته است.
در این اطلاعیه آمده عملیات علیه گروه‌های تروریستی تا ازپای درآمدن آخرین تروریست با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • حمایت دانشجویان سراسر دنیا از مردم غزه رویدادی بی‌سابقه است
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • تشدید اعتراضات در مقابل پارلمان گرجستان
  • حمله معترضان گرجستانی به پارلمان در اعتراض به لایحه «عوامل خارجی»