Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس واحد تعمیرات عمومی و ساختمان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان گفت: با تلاش کارکنان واحد تعمیرات عمومی و ساختمان، سد رسوب گیر در کیلومتر 250 مسیر خط لوله انتقال نفت خام مارون ـ اصفهان در نزدیکی روستای دوپلان ساخته شد.
حسن مؤذنی افزود: برای شناسایی و مقاوم سازی نقاط آسیب پذیر مسیر خطوط لوله انتقال نفت خام مارون ـ اصفهان و با توجه به سیلاب های فصلی در مسیر خط لوله این سد رسوب گیر راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این سد با حدود هزار و 800 مترمکعب با استفاده از ملات و سنگ با طرح پلکانی و همچنین آبنما و دستک های هدایت جریان آب بنا شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا

رضا نعیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به تاکید این شرکت بر آبرسانی پایدار به مناطق روستایی گفت: عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب از محل چاه جدید الحفر تا محل مخزن ذخیره آب شرب روستای جنجال آباد به طول تقریبی ۱۰۰۰ متر آغاز شده است.
وی افزود: اجرای این عملیات با استفاده از لوله پلی اتیلن و با تلاش و همت پرسنل امور آب و فاضلاب شهرستان فاروج و همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا در حال انجام است.
نعیمی عنوان کرد: تاکنون عملیات حفاری از محل چاه به طول تقریبی ۸۵۰ متر آغاز شده و بارگیری و حمل لوله‌ها جهت اجرای خط انتقال آب شرب به محل پروژه انجام گرفته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: در ادامه عملیات حفاری و لوله گذاری خط انتقال، اعتباری بالغ بر ۱۲٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال در دستور کار قرار دارد. 
نعیمی در پایان گفت: با اجرای عملیات آبرسانی و حفر چاه آب شرب و اجرای خط انتقال و در ادامه واگذاری انشعاب آب، مردم این روستا از نعمت آب پایدار بهره‌مند خواهند شد.
روستای جنجال آباد شامل ۳۰ خانوار از توابع بخش مرکزی شهرستان فاروج است و تاکنون تحت پوشش خدمات رسانی امور آب و فاضلاب نبوده است.
لازم به ذکر است، این شرکت در سنوات گذشته نسبت به احداث یک باب مخزن ۶۰ مترمکعبی، بهسازی یک دهنه چشمه، اجرای یک کیلومتر خط انتقال و دوکیلومتر شبکه توزیع با اعتباری بالغ بر نه میلیارد ریال اقدام نموده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • نشتی خط لوله انتقال آب شرب در خیابان میر اصفهان
  • نشتی خط لوله ۴۰۰ میلیمتری انتقال آب شرب اصفهان به علت نشست زمین
  • مسمومیت ۲۰ نفر با گاز مونوکسید کربن در یک روز در استان مرکزی
  • مسمومیت دسته‌جمعی با گاز مونواکسیدکربن
  • مخالفت خصمانه آمریکا با تکمیل خط لوله گاز «صلح»
  • آمریکا: از ادامه اجرای خط لوله انتقال گاز پاکستان و ایران حمایت نمی‌کنیم
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا