Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@06:12:50 GMT

بوشهر|ناکامی تیم ایرانجوان در مقابل فجر سپاسی

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۶۱۸۷۹

بوشهر|ناکامی تیم ایرانجوان در مقابل فجر سپاسی

تیم ایرانجوان بوشهر در ادامه ناکامی‌های خود دوازدهمین شکست فصل را در برابر فجر سپاسی شیراز تجربه کرد و در خانه خود با یک گل مغلوب این تیم شد. ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز دو تیم ایرانجوان بوشهر  میزبان  تیم فجرسپاسی شیراز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال ایرانجوان که در هفته بیست و دوم رقابت‌ها در دیداری خارج از خانه موفق به پیروزی در برابر تیم صبای قم با نتیجه پر گل چهار بر سه شد اما در برابر تیم فجر سپاسی در خانه تن به شکست داد.

تیم ایرانجوان پس از عملکرد خوبی که در یک مقطع از نیم فصل اول رقابت‌ها داشت با شکست‌های پی در پی در نیم فصل دوم در رده‌های انتهایی جدول رده بندی قرار گرفت.

پس از 5 شکست متوالی، غلامرضا دلگرم تصمیم به کناره‌گیری از سرمربیگری ایرانجوان گرفت هر چند این استعفا با موافقت مسئولان باشگاه مواجه نشد، اما شوک خوبی به تیم وارد کرد و ایرانجوان هفته قبل در خانه صبای قم به پیروزی دست یافت.

ایرانجوانی‌ها از بیست و دو دیدار گذشته پنج پیروزی، شش تساوی و 11 شکست را بدست آورده‌اند و با 21 امتیاز در رده شانزدهم جدول جای دارند که در ادامه ناکامی‌های خود دوازدهمین شکست فصل را در برابر فجر سپاسی شیراز تجربه کرد و در خانه خود با یک گل مغلوب این تیم شد.

فجر سپاسی شیراز در نیمه نخست این بازی در دقیقه 44 توسط شاهین مجیدی توانست به پیروزی برسد و تیم ایرانجوان برای جبران گل خورده تلاش‌های زیادی کرد ولی به نتیجه نرسید.

فجر سپاسی با این پیروزی در رده پنجم لیگ دسته اول قرار گرفت.

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی النصر در بازی خارج از خانه

تیم فوتبال النصر بازی خارج از خانه در لیگ حرفه‌ای عربستان را با پیروزی به پایان رساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته بیست‌ونهم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان شنبه شب تیم النصر ریاض با حضور کریستیانو رونالدو در خانه الخلیج به میدان رفت و در پایان با گل دقیقه 68 آیمریک لاپورت یک بر صفر به پیروزی رسید.

تیم فوتبال النصر ریاض با کسب این پیروزی خارج از خانه 71 امتیازی شد و رتبه دوم جدول 18 تیمی لیگ حرفه‌ای عربستان را حفظ کرد. الهلال با 80 امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین مسابقات است.

شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول