Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید فرخی ظهر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با بهره برداری از این طرح ها، 2 هزار و 581 شغل به صورت مستقیم ایجاد شد.
وی بیان کرد: از مجموع طرح های اقتصادی و صنعتی استان مرکزی در ایام الله دهه مبارک، 87 طرح به بهره‌برداری رسیده و عملیات اجرایی چهار طرح نیز آغاز شده است.
فرخی تصریح کرد: 16 طرح در شهرستان‌ اراک، 15 طرح در ساوه، 14 طرح در زرندیه و مابقی در سایر شهرها به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی ادامه داد: از ابتدای اجرایی شدن طرح رونق تولید در واحدهای تولیدی کوچک و متوسط، مبلغ 14 هزار و 141 میلیارد ریال به یک هزار و 925 واحد تولیدی کوچک و متوسط استان مرکزی در قالب تسهیلات پرداخت شده است.
وی گفت: از مجموع تسهیلات پرداخت شده، 7 هزار و 168 میلیارد ریال به یک هزار و 66 واحد تولیدی در سال 95 و 6 هزار و 973 میلیارد ریال به 859 واحد تولیدی از ابتدای سال 96 تاکنون پرداخت شده است.
فرخی اظهار کرد: استان مرکزی پس از اصفهان و تهران رتبه سوم کشوردر ارزیابی عملکرد طرح رونق تولید را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: 206 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان مرکزی تشکیل شده و مسائل و مشکلات یک هزار و 985 واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفته است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی ادامه داد: 77 واحد تولیدی استان مرکزی به منظور بررسی چالش های پیش رو، به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید وزارت صنعت، معدن وتجارت معرفی شده است.
وی در ادامه میزان صادرات غیر نفتی استان مرکزی از ابتدای سال جاری تاکنون را بیش از 800 میلیون دلار اعلام و تصریح کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 50 درصد رشد دارد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: استان مرکزی بر اساس اعلام مرکز آمار ایران در پایان سال 95، با هفت و چهار صدم درصد کمترین نرخ بیکاری را داشته است.
به گفته فرخی، در ارزیابی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، استان مرکزی رتبه دوم مساعد بودن فضای کسب و کار را در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.
استان مرکزی به عنوان چهارمین قطب صنعت کشور و دومین قطب صنایع مادرتخصصی است که بیش از 2 هزار و 900 واحد صنعتی دارد.
1995/3075/ خبرنگار: مهدی عظیمی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری ، دکتر صادقی ثانی در تشریح اظهار داشت: واحد آموزشی درمانی پژوهشی "توانبخشی کف لگن" به همت اعضای گروه فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی استان در هفته سلامت به بهره برداری رسید.

وی تامین زیرساخت های آموزشی و توانمندی دانشجویان رشته فیزیوتراپی و تامین زیرساخت های توسعه ی رشته ای را از اهداف راه اندازی این واحد در بخش آموزشی عنوان کرد.

دکتر صادفی همچنین ایجاد بستری مناسب و جدید برای تحقیقات مشکلات و معضلات حاضر و رو به رشد مربوط به ناحیه لگن و کمربند لگنی مانند دردهای این ناحیه، نازایی، بی اختیاری های دفع، احتباس و عدم دفع، اختلالات جنسی و کمردردها و ... را از اهداف حوزه پژوهشی این واحد برشمرد.

دکتر صادقی اضافه کرد: با افتتاح این واحد خدمات درمانی در جهت کمک به بیماران مبتلا به کمردرد، دردهای لگنی، بی اختیاری های ادراری و مدفوعی، افتادگی های مثانه، مشکلات رحمی، یبوست، احتباس ادراری، شب ادراری ها، جراحی های ناحیه لگن، نازایی ها و ... افزایش می یابد.

وی ادامه داد: همچنین با راه اندازی این واحد زمینه ارتباطات بین رشته ای مانند مامایی، زنان، گوارش، داخلی، فیزیوتراپی، اورولوژی را در زمینه های آموزشی درمانی-پژوهشی فراهم و از ارجاع بیماران مربوطه به استان های دیگر جلوگیری می شود.

دکتر صادقی با اشاره به گروه هدف دریافت کننده خدمت این واحد تخصصی گفت: بیماران مبتلا به بی اختیاری ادرار، بی اختیاری مدفوع، یبوست، دردهای ناحیه کمربندلگنی، مبتلایان به اختلالات جنسی و مشکلات ناباروری می توانند از خدمات این واحد بهره مند شوند.

به گفته وی؛ همه خمات این واحد زیر نظر اعضای هیئت علمی گروه فیزیوتراپی ارائه می شود.

مدیرگروه فیریوتراپی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، مشاوره عمومی و رایگان مراجعین اسکلتی عضلانی و غربالگری، توصیه های ارگونومیکی پیشگیراننده و درمانی و مشاوره های خدمات توانبخشی قلبی ریوی، مشکلات کف لگن، بیماری های مغز و اعصاب ، بیماری های روماتیسمی، دیابت و ... بصورت رایگان به مراجعه کنندگان مرکز فیزیوتراپی کلینیک امام علی (ع) شهرکرد ارائه شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900033

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام