Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@02:32:50 GMT

بودجه سال ۹۷ شهرداری دلیجان به تصویب رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۶۳۰۴۶

بودجه سال ۹۷ شهرداری دلیجان به تصویب رسید

سخنگوی شورای شهر دلیجان گفت: بودجه سال ۹۷ شهرداری دلیجان به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید رضا جلالی، سخنگوی شورای شهر دلیجان در گفتگو با  پیام دلیجان؛ گفت: پس از چند روز نشست تخصصی و تبادل نظر میان اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار دلیجان در خصوص بودجه سال ۹۷، در پایان در جلسه شورای اسلامی شهر که با حضور شهردار دلیجان برگزار شد بودجه سال آینده شهرداری دلیجان تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی اظهار کرد: بودجه پیشنهادی سال ۹۷ شهرداری به مبلغ ۳۵ میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان بوده که در جلسه اعضای شورای شهر و شهردار به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه بودجه سال ۹۷ نسبت به سال گذشته افزایش ۴۵ درصدی داشته است، افزود: امیدواریم که با تلاش و پشتکار همیشگی پرسنل شهرداری و شهردار و همکاری مردم شریف دلیجان، ضمن تحقق بودجه امسال، در ابعاد گوناگون شهری، شاهد رشد و تحول چشمگیری نسبت به سال ۹۶ باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر دلیجان خاطرنشان کرد: امیدواریم با ظرفیت خوبی که در دلیجان برای جذب مشارکت بخش خصوصی وجود دارد و با پیگیری جدی شهرداری در این خصوص شاهد تحقق منابع مالی از این محل باشیم و  درآمد حاصل فراتر از آنچه که در بودجه پیش‌بینی شده باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

سخنگوی دولت از تأیید اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در هیئت دولت و شورای نگهبان و ابلاغ آن برای اجرای خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه اجتماعی خود در فضای مجازی نوشت:

«به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد