Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم بلند قامت اسپرز، بی صبرانه منتظر رویارویی با تیم پیشین خود است.

طرفداری- فرناندو یورنته، مهاجم اسپانیایی تاتنهام می گوید که در صورت گلزنی برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان، خوشحالی نخواهد کرد.

به گزارش پرمیوم اسپورت، یورنته که خود دو فصل در تورین اقامت داشته و حالا در لباس اسپرز از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر بیانکونری قرار خواهد گرفت، گفته است:

دو سال خارق العاده بود که من پیراهن بزرگ ترین تیم ایتالیا را بر تن کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس در قلب من جا دارد. خاطرات بسیاری هستند که مرا به آن شهر متصل می سازند. خطاب به طرفداران بیانکونری می گویم که در لباس دیگری خواهم بود ولی دوست تان دارم و نمی توانم برای دیدن تان صبر کنم. با توجه به احترامی که برای آن ها قائلم (در صورت گلزنی) خوشحالی نخواهم کرد؛ هنوز هم شنیدن نام یوونتوس لرزه بر اندامم می اندازد.

باید بگویم که احتمال برد برای دو تیم 50-50 است؛ ما دو تیم بسیار نیرومند هستیم. پس از قرعه کشی به خود گفتم که تقدیر این گونه بوده. هنگامی که در سویا بودم هم با یوونتوس رو به رو شدم ولی به دلیل مصدومیت راهی تورین نشدم. بازگشتی بسیار احساسی خواهد بود. 

مکس الگری و مائوریسیو پوچتینو؟ آن ها دو مربی بزرگ هستند. مائوریسیو تاتنهام را دگرگون کرد و پس از مشکلاتی ابتدایی، اینک به نظر می رسد تیم جایی است که باید باشد. باید به همین روال ادامه دهیم تا بتوانیم به عناوین قهرمانی دست پیدا کنیم. 

اسکودتو؟ ناپولی فصلی باورنکردنی داشته و خوب بازی کرده است ولی یوونتوس به قهرمانی عادت دارد و در نهایت در صدر قرار خواهد گرفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • برای استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز جرایم سنگینی تا بیش از ۱۰۰ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • فیلم| درخشش طارمی و خوشحالی اینزاگی از جذب او
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • فیلم/ خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • (ویدئو) خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند