Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایش غول بزرگ مهربان که قرار است از 6 فروردین ماه 97 و همزمان با روز جهانی تئاتر اجرای عمومی خود را در مجموعه آسمان (زعفرانیه) آغاز کند، با پیوستن سه هنرمند شناخته شده تئاتر حمید گلی، علی فروتن و هومن رهنمون تمرینات خود را آغاز کرده است.

این نمایش نوشته دیوید وود و با ترجمه حسین فدایی حسین است که در گروه تئاتر مستقل تولید شده و در آن بازیگرانی همچون حسین محب اهری، مریم کاظمی ، جواد اعرابی، میترا کریم خانی، پریسا فلاح زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، سعید قره داغلی، مهراد زمانی، هایده حسین زاده، فاطمه خدابنده لو، حسام کلانتری و هنرجویان کودک و نوجوان به ایفای نقش می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی این نمایش را با استفاده از تکنیک زنده عروسکی, ماسک و عروسک های باتومی که سهیلا باجلان آن را طراحی کرده کارگردانی کرده است.

طراحی و ساخت کلاه گیس توسط افسانه قلی زاده، طراح پوستر و بروشور عماد سالکی، پریسا فلاح زاده و عکس از سیامک زمردی مطلق است.

این نمایش که سال گذشته در جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک هم حضور داشت، داستان دختری یتیم به نام سوفی است که ربوده و به سرزمین غول‌ها برده می‌شود. او در آنجا با یک غول بزرگ دوست می‌شود که بر خلاف دیگران مهربان است و قصد آزار آدمیان را ندارد.

انتهای پیام/

عموهای فیتیله‌ای در یک تئاتر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی، نمایش «رجوع» که سعید حشمتی تهیه‌کنندگی آن را به عهده دارد به داستان زوج‌هایی می‌پردازد که دچار چالش شده‌اند.

نیما ‌هاشمی‌سرشت، الهام ‌احمدی، میثاق جمشیدی، پریسا ‌علی‌نیا، کیمیا ‌خلج، هومن ‌بنایی، روناک ‌برخوردار، فاطمه ‌توانا، محمد روشنفکر و افشین ‌سنگ‌چاپ در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: شما تا حالا به این فکر کردین با آدمی که دوستش دارید چند روز می‌تونید زندگی کنید؟

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح: بهرام نودهی، بازیگردان: کیمیا ‌خلج، طراحان صحنه: کیارش ‌ظریفی، مبین ‌الماسی، آهنگ‌ساز: علی ‌خاتمی، طراح پوستر و گرافیک: سجاد نجفی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سیدمرتضی ‌معصومی، دستیار دوم کارگردان: مدیا ‌نورخمامی، دستیاران صحنه: امیرعلی ‌شاه ‌اسماعیلی ،عرشیا ‌کرمی، آرتین ‌جمشیدی مرتضی ‌فهیمی، نرگس پلنگی موشن گرافی: سعید ‌حشمتی، عکاس: پرتو ‌جغتایی، مشاور رسانه‌ای: عباسعلی اسکتی، روابط عمومی: مریم ‌رودبارانی.

کد خبر 6081083 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • نمایش «شاماران» به سعدی افشار تقدیم شد
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»
  • آغاز تحقیق از فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • رقص فراموشی و فرار از کلیشه‌ها