Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی از برگزاری دوره مربی‌گری درجه یک آسیا برای بانوان استان خبر داد. ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳ استانها خراسان شمالی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد حسین جعفرزاده عصر امروز در مجمع سالیانه هیات فوتبال خراسان شمالی اظهار داشت: کمیته‌های هیات فوتبال در طول سال به صورت مداوم فعالیت‌های خود را به صورت ماهیانه دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به عملکرد کمیته بانوان در سال 96 افزود: برگزاری فستیوال های فوتبال دختران با حضور 14 تیم به میزبانی بجنورد و اعزام تیم منتخب استانی به فستیوال کشوری در شهریور ماه به میزبانی مشهد مقدس، اعزام تیم فوتبال جوانان به مسابقات لیگ برتر در شاهرود، اعزام تیم دختران زیر 15 سال برای نخستین بار به مسابقات کشوری در قائم‌شهر و دعوت از سه بانوی فوتبالی  به نام مهسا صفرپور، هلیا آزمون و ضحی ایزانلو از مهمترین فعالیت‌های کمیته بانوان در 9 ماهه اخیر سال 96 است.

رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی  تصریح کرد: برگزاری کلاس مربی‌گری سطح یک آسیا ویژه بانوان یکی از مهمترین فعالیت‌های شاخص کمیته آموزش هیات است. همچنین برگزاری کلاس مربی‌گری C آسیا با حضور 26 شرکت کننده، و برپایی 3 دوره کلاس مربی‌گری درجه C ایران با حضور مدرسان بومی از دیگر فعالیت‌های این کمیته است.

جعفرزاده با بیان اینکه کمیته مسابقات هیات فوتبال استان، مسابقات فوتبال را در رده های سنی پایه و بزرگسالان برگزار کرد اذعان داشت: در رده سنی نونهالان 7 تیم حضور داشتند که تیم سیاه‌جامگان شیروان عنوان قهرمانی را کسب کرد همچنین در رده سنی نوجوانان و جوانان، تیم‌های سیاه‌جامگان شیروان و پیام انتظار بجنورد صاحب گردن آویز طلا شده و به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: تیم سپیدجامگان بجنورد هم با قهرمانی در لیگ زیرگروه فوتبال استان به لیگ دسته یک استان صعود کرد و تیم ابومسلم اسفراین هم با قهرمانی در مسابقات سوپرلیگ فوتبال استان به لیگ دسته سوم کشور صعود کرد. همچنین علی شجاع فوتبالیست خراسان شمالی به اردوی تیم ملی زیر 14 سال کشور دعوت شد.

رئیس هیئت فوتبال استان در پایان در خصوص اعزام تیم های قهرمان فوتسال در رده‌های سنی پایه و بزرگسال اضافه کرد: تیم‌ شهدای دانش‌آموزی جاجرم در رده سنی نوجوانان، تیم گلستان ثامن شیروان در رده سنی جوانان و تیم پیروزی شهرداری شیروان در رده سنی بزرگسالان به مسابقات کشوری فوتسال اعزام شدند. همچنین کلاس داوری درجه 3 فوتسال با حضور 29 داور در شهرستان اسفراین به مدرسی جم‌تاج مهجور برگزار شد.

انتهای پیام/ش

R7719/P1377/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بجنورد (مرکز استان خراسان‌شمالی) با حضور مجتبی کامکار رئیس مدارس استان خراسان‌شمالی، محمدباقر باقرپور فرماندار بجنورد، بخشداران، موسی علی‌نیا رئیس آموزش و پرورش شهرستان و سایر اعضای شورا با محور سمای بجنورد  به میزبانی مجموعه فرهنگی آموزشی مدارس واحد بجنورد برگزار شد.

رئیس مدارس استان خراسان‌شمالی در این نشست درباره فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی انجام شده در مدارس این استان، بر لزوم ارتقای سطح دانش و تربیت دانش‌آموزان با توجه به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و الگو‌های تربیتی بومی منطبق با شرایط استان و تربیت دانش‌آموزانی در تراز انقلاب تأکید کرد.

کامکار درراستای گسترش همکاری هرچه بیشتر با آموزش و پرورش و معرفی سما به عنوان حوزه امتحانات اعلام آمادگی کرد.

وی همچنین گزارشی از فعالیت‌های حوزه‌های مختلف ارائه کرد و افزود: اساس توسعه یک کشور با آموزش و پژوهش است که آن هم برعهده معلم است.

 رئیس مدارس استان خراسان‌شمالی در ادامه با تأکید بر اینکه امروزه برتری افراد و شخصیت و نوع نگاه انسان‌ها در راستای دانایی و آگاهی وکسب دانش آنان شکل می‌گیرد، ادامه داد: نقش استادان و معلمان در تربیت پرورش و آموزش افراد خلاق و نخبه جامعه تعیین‌کننده بوده است.

رئیس آموزش و پرورش بجنورد هم در این دیدار پیرامون برگزاری آزمون‌های نهایی و اهمیت برگزاری این آزمون‌ها در شرایط و مکان مناسب سخنانی ارائه داد.

محمدباقر باقرپور فرماندار بجنورد هم به همکاری بیشتر بسیج و آموزش و پرورش برای نهادینه کردن و فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب و نقش مهم ارگان آموزش و پرورش در اشاعه فرهنگ اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوای موسیقی خراسان خاموش شد
  • هنرمند و بخشی شمال خراسان درگذشت
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی