Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: با اینکه ما در نیمه اول خوب بودیم، اما الدحیل در نیمه دوم توانست نتیجه را تغییر بدهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، امیر قلعه‌نویی در پی باخت 3 بر یک عصر امروز (دوشنبه) شاگردانش مقابل الدحیل قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ابتدا به تیم الدحیل بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها توانستند شروع خوبی داشته باشند و با اینکه ما در نیمه اول خوب بودیم، اما آنها در نیمه دوم توانستند نتیجه را تغییر بدهند. باشگاه الدحیل میزبانی خیلی خوبی داشت و به نظرم داوری هم بسیار خوب بود.

وی در خصوص اینکه الدحیل تا دقیقه 70 کمتر توانست به سمت دروازه این تیم حمله کند، اما به یک باره بازیکنانش کم آوردند، گفت: من قبول دارم و اول صحبت‌هایم گفتم. این اُفت کردیم دو دلیل داشت، یکی اینکه گل‌هایی که خوردیم روی اشتباه فردی بود و دلیل دوم این بود که هرچقدر تعویض‌های آنها خوب بود، تعویض‌های ما جواب نداد و بازیکنان تعویضی آن وظایفی که باید انجام می‌دادند، خوب اجرا نکردند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که «در نیمه اول شروع خوبی داشتید و آیا وضعیت بدنی هم در اُفت ذوب‌آهن تأثیر داشته است یا نه»، اظهار داشت: خیر، من چنین اعتقادی ندارم. به این دلیل که اگر به گل‌ها دقت کنید، به خصوص گل اول و سوم الدحیل، ما روی اشتباه فردی گل خوردیم. با این حال قبول دارم بعد از گل اولی که دریافت کردیم، نظم تیمی‌مان به‌هم ریخت.

قلعه‌نویی در واکنش به این سؤال که شما گفته بودید برای پیروزی آمده‌اید اما چه شد که شکست خوردید، تصریح کرد: من گفتم و توضیح دادم. تا آن زمان که نظم داشتیم و ارتباط خط هافبک و مهاجمان الدحیل را قطع کرده بودیم توانستیم این تیم را کنترل کنیم، هم به گل رسیدیم و می‌توانستیم به گل‌های بیشتر هم برسیم. باخت ما سه عامل داشت. اشتباهات فردی و اینکه بعد از گل اول نظم تیمی ما به‌هم ریخت و سومین دلیل هم این بود که آنها از اشتباهات ما به خوبی استفاده کردند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص شکست این تیم مقابل الدحیل و باخت الوحده مقابل لوکوموتیو و در پاسخ به این سؤال که تیم او و نماینده امارات چقدر شانس برای صعود دارند، گفت: هنوز پنج بازی، یعنی 15 امتیاز برای ما باقی مانده است. ما باید در بازی‌های آینده تلاش کنیم و حتماً یکی از تیم‌های صعودکننده خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری خارج از خانه و مهم مقابل خیرونا متحمل شکست ۴-۲ شد. این نتیجه به معنای قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بود و سفیدپوشان پس از پیروزی ۳-۰ برابر کادیز و باخت امشب بارسا، قهرمان لالیگا شدند.

در این بازی ابتدا بارسلونا با گل آندریاس کریستنسن به برتری رسید اما ثانیه‌هایی بعد آرتم دووبیک بازی را مساوی کرد. با اینکه روبرت لواندوفسکی در ثانیه‌های پایانی نیمه اول دوباره بازی را به برتری رساند، اما در نیمه دوم خیرونا با زدن سه گل به پیروزی ۴-۲ رسید.

سرخی روبرتو که نزدیک به تمدید قراردادش با بارسلوناست، ۷۹ دقیقه در این بازی حضور داشت و عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشت. او پس از بازی درباره شکست امشب گفت:«تیم خوب بازی می‌کرد تا اینکه نتیجه ۲-۲ شد. من عصبانی هستم چون آن گل روی اشتباه من بود. مسئول شکست من هستم. از همه عذرخواهی می‌کنم.»

او سپس درباره احتمال نایب قهرمانی در پایان فصل گفت:«متاسفانه دیگر دست خودمان نیست. فقط باید همه بازی‌هایمان را ببریم و منتظر باشیم که خیرونا امتیاز از دست دهد.»

ستاره اسپانیایی بارسا در پاسخ به سوالی درباره عملکرد کلی تیم در بازی امشب هم گفت:«ما مستحق باخت نبودیم. ما بازی را کنترل کرده بودیم، توپ را در اختیار داشتیم. اما پس از مساوی شدن بازی اعتمادبه‌نفس آنها بیشتر شد و ما نابود شدیم.»

دیگر خبرها

  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی