Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@18:37:46 GMT

بوشهر|هدف باشگاه فجرسپاسی صعود به لیگ برتر است

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۶۴۰۳۰

بوشهر|هدف باشگاه فجرسپاسی صعود به لیگ برتر است

مربی فجر سپاسی شیراز گفت: هدف باشگاه فجرسپاسی صعود به لیگ برتر است و تا هفته‌های پایانی برای این مهم تلاش می‌کنیم. ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مهدی جعفری  عصر امروز بعد از برد شیرین مقابل ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تیم فجر سپاسی شیراز به سه امتیاز بازی دست یافت اظهارداشت: امروز به دنبال سه امتیاز این دیدار بودم که از کورس مدعیان صعود به لیگ برتر باز نمانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                                                 

 وی افزود: آنالیز خوبی از تیم ایرانجوان داشتیم و راه‌های نفود این تیم را بخوبی بستیم و به پیروزی با ارزش مقابل این تیم رسیدیم.    

 جعفری بیان کرد: هدف باشگاه فجر سپاسی صعود به لیگ برتر است و تا هفتههای پایانی برای این مهم تلاش می‌کنیم.    

 مربی فجرسپاسی شیراز اظهار داشت: امسال مدیریت باشگاه در حل مسائل مالی تیم موفق بوده و مطالبات بازیکنان تیم فجر سپاسی پرداخت شده  و امیدوایم تا پایان فصل این شرایط ادامه داشته باشد.                                                          

وی با قدردانی از قضاوت بازی امروز افزود: امروز یکی از قضاوتهای خوبی از داور دیدم و لی تماشاگران ایرانجوان نسبت به داور و تیمها بی احترامی کردند و این شایسته مردم خونگرم بوشهر نیست چون سایر تیمهای که به بوشهر میآیند از این وضعیت گلهمند هستند.

در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور ایرانجوان بوشهر با نتیچه یک برصفر برابر میزبان خود فجر شهید سپاسی شیراز شکست خورد.

انتهای پیام/

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف

ایسنا/خوزستان تیم های نفت مسجدسلیمان و ملی‌حفاری به فینال لیگ برتر گلف ایران صعود کردند.

ابوذر شجاعی رییس هیات گلف مسجدسلیمان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: نیمه نهایی لیگ برتر گلف ایران، پنجشنبه و جمعه این هفته بین تیم های نفت مسجدسلیمان و سورتمه تهران و نیز ملی حفاری  و آیلند تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: این مرحله پس از رقابتی سخت و نفس گیر با  پیروزی نفت مسجدسلیمان و ملی حفاری به پایان رسید و دو نماینده خوزستان فینالیست شدند. 

شجاعی با تمجید از عملکرد تیم های گلف نفت مسجدسلیمان و ملی حفاری، عنوان کرد: این مسابقات با حضور ۱۰ تیم باشگاههای برتر کشور به صورت رفت و برگشت طی مدت زمان ۸ ماه برگزار شد که خوشبختانه خوزستانی ها مثل همیشه خوش درخشیده‌اند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است