Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - آنخل دیماریا هافبک آرژانتینی پاریسن ژرمن به هم تیمی های سابقش در رئال مادرید هشدار داد که آن ها را دست کم نگیرند.

به گزارش وبسایت نود، روز چهارشنبه از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم رئال مادرید و پاریسن ژرمن در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم وضعیت کاملا متفاوتی را در لیگ های داخلی سپری می کنند. رئال مادرید اصلا وضعیت خوبی در لالیگا ندارد و با هفده امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا صدر نشین در جایگاه چهارم قرار دارد. اما در آن سو پاریسن ژرمن با فاصله دوازده امتیازی نسبت به موناکو در رده اول لوشامپیونه است. 

به نقل از وبسایت مارکا، پاریسن ژرمن در فصل گذشته لیگ قهرمانان در دیدار رفت موفق شد با نتیجه 4-0 بارسلونا را در هم بکوبد، اما در نیوکمپ با حساب 6-1 بازنده شد تا به نوعی یکی از بهترین کامبک های تاریخ فوتبال را رقم بزند. حال دیماریا طی مصاحبه ای با وبسایت رسمی باشگاه پاریسن ژرمن در خصوص دیدار چهارشنبه شب می گوید: 

ما از فصل پیش قوی تر شده ایم. شما در این دیدار ها نیاز به استعداد و تلاش بیشتری دارید. همچنین به کمی شانس نیز احتیاج دارید تا بتوانید برنده شوید. رئال مادرید تیم بسیار خوبی است و همیشه نمایش خوبی در لیگ قهرمانان از خود ارائه داده است. وقتی آهنگ لیگ قهرمانان به صدا در می آید، بازیکنان در بهترین حالت خود قرار می گیرند. کاملا لیگ قهرمانان با دیگر لیگ ها متفاوت است. 

4416

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم

22 سال از تقابل رئال مادرید و بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود لوس بلانکوس به فینال رقابت ها گذشت.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها

  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • «پاری سن ژرمن» در جهنم «وستفالی» گرفتار شد
  • ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نبرد دوم «وستفالن»/ شانس بالای پاریس!
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس