Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست -

به گزارش ایران اکونومیست؛ قلعه نویی دوشنبه شب پس از این دیدار، با بیان اینکه بازی را خوب شروع کردیم، گفت: هر چه تعویض های بازی به تیم حریف کمک کرد تعویض ها به ما کمکی نکرد و به تیم الدحیل تبریک می گوییم. جا دارد از میزبانی الدحیل تشکرکنم داوری بازی نیز خوب بود.
سرمربی تیم ذوب آهن در پاسخ به سوالی که تیم از دقیقه 70 به بعد افت کرد، گفت: ما از نظر قدرت بدنی کم نیاوردیم و بر اثر اشتباهات فردی گل خوردیم و بازیکنان وظایفی را که از آنها خواسته شده بود، نتوانستند پیاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قلعه نویی ادامه داد: بعد از اینکه گل اول را خوردیم، نظم تیمی ما به هم خورد و نتوانستیم بازی را آنطور که می خواستیم اداره کنیم و همین امر باعث شد، ما گل های دوم و سوم را نیز دریافت کنیم.
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در پاسخ به این سوال که شما دیروز گفتید، برای کسب سه امتیاز به قطر آمده اید، گفت: ما تا موقعی که گل اول را زدیم نظم تیمی داشتیم و وقتی گل اول را خوردیم نتوانستیم به اهدافی که می خواستیم، برسیم .
وی گفت: وقتی به گل رسیدیم، می توانستیم گل های بیشتری بزنیم، اما تیم مقابل از اشتباهات فردی ما استفاده کرد و توانست بازی را ببرد.
قلعه نویی با توجه به پیروزی پنج بر صفر لوکوموتیو ازبکستان مقابل الوحده امارات و شکست ذوب آهن اصفهان در برابر الدحیل، گفت: هنوز پنج بازی باقی مانده و ذوب آهن می تواند در این بازی ها 15 امتیاز بگیرد و ما فرصت جبران داریم.
دیدار تیم ذوب آهن و الدحیل از گروه B در چارچوب بازیهای لیگ قهرمان آسیا که در ورزشگاه «عبدالله بن خلیفه» شهر دوحه برگزار شد، با شکست سه بر یک تیم اصفهانی به پایان رسید.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان گفت: خیلی خوب و منطقی بازی می کردیم ولی یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در نشست خبری بعد از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: بازی خوب اما با فشاری برای ما بود؛ خیلی خوب و منطقی بازی می‌کردیم ولی یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم.

وی افزود: سعی کردیم تا جایی که می‌شود به خاطر فوق‌العاده متراکم بازی کردن صنعت نفت، از کناره‌ها خوب استفاده کنیم و تا کناره‌ها خیلی خوب توپ‌ها را می‌رساندیم و سعی می‌کردیم گردش توپ‌مان خوب باشد ولی در ارسال‌ها و موقعیت‌سازی آنطور که باید نبودیم.

سرمربی مس رفسنجان بازی را در مجموع خوب توصیف و تصریح کرد: صنعت نفت فضاها را بیش از حد از ما گرفته بود و در ضد حملات تا جایی که می‌توانستیم سعی کردیم موقعیت خاص ندهیم.

وی ادامه داد: در شرایط سخت باید این تجربه‌ها را داشته باشیم و همیشه این نیست که شرایط خوب است؛ باید حساب شده به این بازی نگاه کنیم، فکر کنیم و ببینیم کجاها چه مشکلاتی داشتیم.

نویدکیا با تبریک به تیم صنعت نفت و آرزوی موفقیت برای آن‌ها، خاطرنشان کرد: کمبود بازیکنان دست ما را بسته بود تا بخواهیم تغییرات خاصی انجام دهیم.

کد خبر 751286

دیگر خبرها

  • یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی