Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-04@11:23:36 GMT

هشدار پلیس درباره برف و کولاک

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۶۵۱۴۰

هشدار پلیس درباره برف و کولاک

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: بر اساس هشدار سازمان هواشناسی در استان‌ها‌ی شمالی و شمال‌غربی، غربی و برخی از استان‌های مرکزی کشور به ویژه در محورهای کوهستانی احتمال بارش برف به خصوص برای روز چهارشنبه وجود دارد.


وی افزود: به رانندگان توصیه می‌شود که اگر طی دو سه روز آینده به ویژه روز چهارشنبه قصد سفر به استان‌های البرز، قزوین، تهران، کردستان، کرمانشاه، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل را دارند، حتما تجهیزات زمستانی لازم به خصوص زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ رحمانی گفت: در حال حاضر تمام محور‌های مواصلاتی اصلی کشور باز هستند.
وی افزود: پیش بینی می‌شود در محورهای کوهستانی هزار، کرج-چالوس و فیروزکوه طی امروز، فردا و پس فردا بارش برف داشته باشیم.


سرهنگ رحمانی گفت: برای روز چهارشنبه احتمال بارش برف در محور فیروزکوه پیش بینی می‌شود و همچنین با توجه به وزش باد شدید احتمال بروز کولاک در این محور وجود دارد.
وی گفت: هماهنگی‌های لازم با نیرو‌های امدادی، راهداری و هلال احمر در محور‌های استان‌های مذکور انجام شده است و پلیس راه‌های استان‌ها در تمام محور‌ها حضور دارند.


سرهنگ رحمانی گفت: به تمام نیرو‌های امداری و راهداری تاکید شده است تا پایان طرح زمستانی و نوروزی در محور‌های مواصلاتی کشور حضور داشته باشند.


باشگاه خبرنگاران

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محور کندوان یکطرفه شد

سرهنگ جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران از انسداد و یکطرفه شدن محور شمال به جنوب محور کندوان به دلیل تخلیه بار ترافیکی خبر داد.

او افزود: محور چالوس - کرج و آزادراه تهران - شمال مسیر شمال به جنوب به دلیل تخلیه بار ترافیکی تا ۱۲ شب مسدود و تردد از هراز و سوادکوه ممکن است.

سرهنگ جهان تاب درباره وضعیت ترافیک گفت: در حال حاضر مسیر جنوب به شمال محور کندوان محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه، هزار چم و دزدبن شاهد ترافیک سنگین هستیم.

او افزود: ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان هم سنگین گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: از نظر وضعیت جوی نیز شاهد بارش پراکنده باران در برخی نواحی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • انسداد برخی از راه‌های خراسان جنوبی
  • پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات هشدار داد
  • به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • حمله معترضان گرجستانی به پارلمان در اعتراض به لایحه «عوامل خارجی»
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز