Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@03:56:38 GMT

زورگیر غرب تهران دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۶۵۳۸۷

زورگیر غرب تهران دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، از دستگیری یک سارق زورگیر در محدوده غرب تهران خبر داد و گفت: این متهم به جرم ۱۰ فقره سرقت و زورگیری دستگیر شد.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، سرهنگ عباس واعظی، رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد اظهار کرد: با ارائه شکایت‌های متعدد از سوی شهروندان ساکن محدوده جنت آباد، در خصوص سرقت‌ها و زورگیری‌های یک سارق سیاه پوش با موتورسیکلت، پرونده‌ای در دایره قضایی این کلانتری تشکیل و تیمی از ماموران تجسس کلانتری برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده مشخص شد که این زورگیر یکی از خلافکاران سابقه دار این محدوده است که در پرونده اش چندین فقره سابقه سرقت و زورگیری مشاهده می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: پاتوق و محل تردد این متهم در محدوده غرب تهران شناسایی شد و با کسب دستور قضایی، تیمی از ماموران برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

رئیس کلانتری ۱۳۸، اظهار داشت: پس از چند شبانه روز تعقیب و مراقبت، نهایتا این متهم در یک قهوه خانه، واقع در جنت آباد شناسایی و پیش از فرار دستگیر شد.

سرهنگ واعظی، در پایان بیان داشت: در بازرسی از وسایل متهم یک دستگاه گوشی تلفن همراه، سه سیم کارت و دو کارت عابر بانک مسروقه از شهروندان کشف و متهم برای تحقیاقت به کلانتری منتقل شد.

گفتنی است، با اعتراف متهم به جرایم خود در بازجویی‌های انجام شده پرونده وی تکمیل و متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل بر اثر تیرخوردگی فردی جوان در شهر خرم‌آباد، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه‌به نامشخص بودن قاتل، مأموران پس از انجام تحقیقات و اقدامات شبانه‌روزی پلیس قاتل را شناسایی، با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی قاتل به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان، بیان داشت: متهم پس از اعتراف به قتل، علت و انگیزه را اختلافات خانوادگی بیان داشت.

سرهنگ رخشان، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6095043

دیگر خبرها

  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد