Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-19@09:51:40 GMT

پایان فعالیت‌های جیب بر سابقه دار

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۶۵۷۶۴

پایان فعالیت‌های جیب بر سابقه دار

رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین، ضمن اعلام خبر دستگیری یک سارق جیب بر در محدوده سه راه طالقانی، گفت: این متهم در اتوبوس‌های شهری حضور یافته و از شهروندان جیب بری می‌کرد.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، سرهنگ غلامرضا یوسفوند رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین اظهار کرد: با ارجاع چندین فقره شکایت از سوی شهروندان و مسافران اتوبوس‌های شهری در خصوص جیب بری‌های متعدد، پرونده‌ای در کلانتری تشکیل و اقدامات برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی عنوان داشت: با حضور نامحسوس و گشتزنی‌های تخصصی در محدوده ایستگاه‌های اتوبوس شهری در محدوده خیابان طالقانی، در نهایت مشخصات ظاهری این سارق به دست آمد و در میان ماموران توزیع شد تا در صورت مشاهده وی را دستگیر کنند.

وی افزود: این اقدامات ادامه داشت تا این که ظهر روز گذشته در یکی از ایستگاه‌های اتوبوس در محدوده سه راه طالقانی، درگیری میان دو مرد توجه ماموران جلب کرده و برای بررسی موضوع وارد ماجرا شدند.

رئیس کلانتری ۱۰۷ اظهار داشت: در بررسی این درگیری مشخص شد که یکی از طرفین نزاع با اتهام وارد کردن به مرد دیگر، اصرار دارد که وی جیبش را زده است که این امر ظن ماموران را برانگیخت و از هر دو بازجویی در محل انجام دادند.

سرهنگ یوسفوند، تصریح کرد: با توجه به اظهارات هر دو طرف درگیری ماموران مجبور شدند هر دو را برای روشن شدن موضوع به کلانتری منتقل کنند و در نهایت طی بازجویی‌های انجام شده مشخص شد که یکی از این دو مرد سارق و دیگری شاکی است.

وی بیان داشت: به این ترتیب مرد سارق تحت بازجویی قرار گرفت که در نتیجه به جرم خود اعتراف و همچنین به ۳ فقره سرقت و جیب بریدیگر در همان روز نیز اقرار کرد و در بازرسی بدنی از وی یک دستگاه گوشی تلفن همراه و دو کیف پول مسروقه کشف شد.

بر این اساس، متهم به همراه پرونده تکمیل شده به دادسرا منتقل شد تا در این خصوص تصمیمات قضایی اتخاذ شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عاملان پرتاب نارنجک به سمت ماموران پلیس در چهارشنبه سوری

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی قاسم‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر تهران در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شب چهارشنبه آخر سال در خیابان مستقر بودند که ناگهان از سوی هفت نفر که سوار بر موتور سیکلت بودند مورد حمله به وسیله نارنجک‌های دست‌ساز قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو بازداشت شد

وی با بیان اینکه یکی از نارنجک‌ها به کلاه ایمنی یکی از ماموران اصابت کرده و باعث مجروحیت وی از ناحیه صورت و چشم شد، گفت: این مامور پلیس به سرعت برای مداوا به بیمارستان فارابی انتقال داده شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه هر هفت نفر بعد از ارتکاب این اقدام به سرعت با موتورسیکلت‌های خود از محل متواری شدند، گفت: در همین راستا نیز اقدامات ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر برای دستگیری این افراد آغاز شد و آنان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی در نهایت هویت و مخفیگاه متهمان را در عرض کمتر از ۲۴ ساعت مورد شناسایی قرار دادند.

قاسم پور با بیان اینکه هر هفت متهم پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: این افراد پس از دستگیری و انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود مبنی بر صدمه زدن به مامور قانون و توزیع و ساخت مواد منفجره اعتراف کردند. همچنین مخفیگاه این افراد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن چهار و نیم کیلوگرم مواد منفجره کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه برای هر هفت متهم پرونده‌ای تشکیل شده و آنان به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند، گفت: پنج نفر از این متهمان با دستور قضائی روانه زندان شدند و دو نفر دیگر نیز برای تحقیقات بیشتر تحت نظر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224885 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ سارق داخل خودرو در یزد
  • اقدامات ماموران کلانتری ۱۱ دراجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی
  • بازداشت شرور سابقه‌دار پس از قدرت‌نمایی در خیابان پیروزی تهران
  • کشف ۲۸ تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر
  • بازداشت عاملان پرتاب نارنجک به سمت ماموران پلیس در چهارشنبه سوری
  • بازداشت عاملان پرتاب نارنجک دستی به سمت ماموران پلیس
  • دستگیری عاملان مجروحیت مامور پلیس در آخرین چهارشنبه سال
  • دستگیری عاملان مجروحیت مامور در آخرین چهارشنبه سال
  • دستگیری سارق احشام در بناب
  • دستگیری یک سارق سابقه دار در شاهرود