Web Analytics Made Easy - Statcounter

اربیل – ایرنا - وزیر امور خارجه فرانسه عصر روز دوشنبه پس از دیدار با حیدرالعبادی نخست وزیر عراق راهی اربیل در شمال این کشور شد تا با مقامات کردستان عراق دیدار کند.

به گزارش ایرنا، 'ژان ایو لودریان' هنگام ورود به اربیل در فرودگاه این شهر از سوی نیچروان بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق مورد استقبال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی قبل از ورود به اربیل در خصوص دیدار خود با مقامات کرد عراقی به رسانه ها گفت که به عراق آمده است تا با مقامات بغداد و اربیل در خصوص دوران پس از جنگ با داعش و عمران و بازسازی عراق بحث و گفتگو کند.
وی اضافه کرد دولت متبوعش همانطور که در مبارزه با داعش از عراق حمایت کرده است در بازسازی عراق نیز در کنار عراق خواهد بود.
لودریان روز دوشنبه در سفری اعلام نشده وارد بغداد شد و با ابراهیم الجعفری وزیر خارجه، سلیم الجبوری رئیس پارلمان و حیدرالعبادی نخست وزیر عراق دیدار و درخصوص روابط دو جانبه، بازسازی عراق، کنفرانس کویت و مسائل منطقه ای و جهانی با آنان گفت و گو کرد.
وزیر خارجه فرانسه در دیدار با مقامات عراقی همچنین گفت که پاریس روی کمک بغداد برای حل بحران سوریه حساب می کند.
خاورم**351**380**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سفیر کشورمان در این دیدار  گزارشی از آخرین وضعیت محل ماموریت خود روابط دو کشور ایران و روسبه ارایه کرد.

جلالی با اشاره به  گسترش روابط اقتصادی دو کشور، بر فراهم آمدن زیر ساخت های تعاملات تجاری از جمله موضوع ترانزیت  گمرک و مسایل پولی و بانکی تاکید کرد.

همچنین در این دیدار آخرین وضعیت موافقت نامه جامع دو کشور مورد برسی قرار گرفت.

 وزیر امور خارجه در این دیداد با توجه به رویکردهای مشترک دو کشور ایران و روسیه در بسیاری از مسایل بین المللی و منطقه ای، بر لزوم تلاش برای ارتقای بیش از پیش روابط دو کشور در حوزه های مختلف بویژه در زمین اقتصادی و تجاری در راستای توجه ویژه روسای جمهور دو کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره جنگ غزه
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره جنگ غزه در دیدار مقام آمریکایی
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • دیدار گروسی با وزیر خارجه ایران
  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • دیدار امیرعبداللهیان و نیچروان بارزانی
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است