Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ورزشکار 24 ساله کانادایی بعد از 11 ماه تلاش برای زنده ماندن، توانست روز گذشته در رشته اسنوبورد بازی‌های المپیک مدال برنز بگیرد.

مارک مک‌موریس که بعد از 11 ماه دست و پنجه نرم کردن با مرگ در بازی‌های المپیک زمستانی شرکت کرده توانست به مدال برنز مسابقات دست پیدا کند.

نخست وزیر کانادا از استقامت و شجاعی مک‌موریس این ورزشکار 24 ساله قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مک‌موریس در مارس 2017 در تصادف Crash با یک درخت از ناحیه ریه و طحال دچار آسیب‌دیدگی شد و 17 استخوانش شکست. این ورزشکار بعد از این اتفاقات به کما رفت.

او به نحوی زنده ماند و به مسابقات برگشت و توانست در رقابت‌های جهانی پکن حضور داشته باشد.

مک‌موریس روز گذشته موفق به کسب مدال برنز شد.

وی در این باره اظهار داشت: ایستادن دوباره روی سکو احساس بسیار خاصی است. این بسیار اعجاب‌برانگیز است و من بسیار خوشحالم.

مک‌موریس افزود: هیچ چیز نمی تواند شادی‌ای را که اسنوبورد به من می‌دهد، بدهد. من فقط می‌خواهم در مسابقات شرکت کنم، با ترس‌ها روبه‌رو شوم و از بودن با دوستانم لذت ببرم.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان

اسکواش‌بازان کشورمان که در مسابقات قطر جونیور شرکت کرده بودند موفق به کسب ۲ مدال نقره و برنز از این رقابت‌ها شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب 2 مدال نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از 19 سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از 13 سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از 17 سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی 19 سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز