Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامحسین گل ارضی مدیر بورس منطقه سمنان با اشاره به اینکه چهار میلیون و 480 هزار و 369 سهم در معاملات روز شنبه بورس سمنان داد و ستد شد گفت : ارزش سهام معامله شده بورس سمنان به بیش از هشت میلیارد و 987 میلیون و 120هزار ریال رسید.

وی با بیان اینکه بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص مربوط به پالایش نفت تهران و بیشترین تاثیر منفی بر شاخص مربوط به فولاد مبارکه اصفهان بوده است افزود : در پایان معاملات روز شنبه شاخص کل قیمت سهام در بورس اوراق بهادار کشور با 113.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

24 واحد افزایش به 955 واحد رسید.

مدیر بورس منطقه سمنان با اشاره به اینکه در معاملات روز شنبه بورس سمنان سه میلیون و 282 هزار و 466 سهم به ارزش بیش از پنج میلیارد و 270 میلیون و 545 هزار ریال مربوط به خرید بود تصریح کرد : 2 میلیون و 197هزار و 903 سهم به ارزش بیش از سه میلیارد و 717 میلیون 293هزار ریال نیز مربوط به فروش بود.

انتهای پیام / ه

معامله سهام در بورس سمنان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) با رشد ۱۲۰۷.۲۰ واحدی به ۲،۲۶۶،۱۲۴.۵۶ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۴۶۷.۱۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۸۳۲.۷۶۹ میلیارد سهم بود که طی ۴۱،۵۰۷ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۶،۵۲۰.۲۱۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸،۲۹۱،۶۰۷.۰۸۱ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6096806 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • شاخص بورس ۸ هزار واحد کاهش یافت
  • کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات