Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواستار ارائه توضیحات وزرای اطلاعات و دادگستری درباره خودکشی دکتر سیدامامی در زندان و همچنین اتهام جاسوسی وی شد.
به گزارش خرداد، مصطفی کواکبیان در پایان جلسه علنی بعدازظهر امروز دوشنبه مجلس در اخطاری مستند به اصول ۲۲، ۳۲ و ۳۹ قانون اساسی گفت: حلاوت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باید موجب شود که همه مسئولان بر کارآمدی خود بیفزایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید تصور کنیم که مردم صددرصد از ما راضی هستند. آنها اصل انقلاب را دوست دارند و در مقابل آمریکا کوتاه نمی‌آیند اما باید کارآمدی‌مان را افزایش دهیم.
وی با اشاره به فصل سوم قانون اساسی در مورد حقوق ملت گفت: چند روز قبل تعدادی از فعالان محیط زیست را دستگیر کردند و ما اساساً خبردار نشدیم.
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: اخیراً با مرگ دکتر سیدامامی که از اساتید دانشگاه امام صادق بودند گفته شد که پرونده ایشان جاسوسی بوده و موضوع اخیر هم خودکشی بوده است. وزرای اطلاعات و دادگستری باید توضیح دهند که اگر جاسوسی بوده ایشان با کدام سرویس خارجی در ارتباط بوده است و اگر خودکشی صورت گرفته چرا مسئولین زندان دقت نمی‌کنند که این حوادث در زندان اتفاق نیفتد.
کواکبیان در پایان درباره متروی اسلامشهر، معافیت اهالی پردیس از پرداخت عوارض اتوبان تهران و همچنین دکل‌های فشارقوی در مناطق مختلف تهران تذکر داد. برچسب ها: کواکبیان ، وزرای اطلاعات ، دادگستری

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی افزود: ۳۵ تن از محکومان مالی استان تهران با برقراری جلسات صلح و سازش فی‌مابین طرفین دعوا و همچنین از طریق جذب کمک‌های مالی خیرین، از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه زندانیان آزاد شده اکثراً پدر، مادر و سرپرست خانوار هستند که به دلیل محکومیت‌های مالی جرایم غیرعمد و یا رد مال در زندان‌ها به سر می‌بردند، اظهار داشت: این افراد در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی در زمینه کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، واجد شرایط و مستحق آزادی شناخته شدند و با تلاش دادیاران ناظر بر زندان و شعبات شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها، زمینه آزادی آنان فراهم شد.

دادستان تهران ضمن تصریح به تأمین بخشی از وجوه رد مال توسط خانواده‌های محکومان، اضافه کرد: بخشی دیگر از دیون و تعهدات مالی محکومان فوق‌الذکر، در جلسات صلح و سازش مورد گذشت شاکیان قرار گرفت و مابقی به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، به همت خیرین پرداخت شد.

کد خبر 6092044

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال زندان شد
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی
  • سفر از سبد خانوارهای ایرانی حذف شده است؟ | توضیح مرکز پژوهش‌ها درباره یک ادعا
  • شرق: صدیقه وسمقی آزاد شد
  • صدیقه وسمقی آزاد شد
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست