Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@13:18:25 GMT

سرانجام کارلوس کی‌روش فارسی حرف زد!

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۶۷۴۴۶

سرانجام کارلوس کی‌روش فارسی حرف زد!

پس از 6 سال حضور در ایران ، کارلوس کی‌روش اولین جمله کامل فارسی‌اش را به زبان آورد.

قبل از پخش برنامه 90 این هفته ، تبلیغ تلویزیونی کارلوس کی روش پخش شد. سرمربی تیم ملی در یک آگهی بازرگانی شعار تبلیغاتی را به فارسی گفت: «یک مربی پرواز نمی کند ، سکوی پرش می سازد ، مربی باش.»

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، در این 6 سال بی شک این بلندترین جمله فارسی بعد از انشالله و سال نو مبارک است که مرد پرتغالی به زبان آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته کارلوس کی روش سرمربی موفق تیم ملی ایران که با اقتدار تیم ملی را به جام جهانی رسانده است ، بر اساس بندهای قراردادش ، آگهی تبلیغاتی جدیدش را امضا کرده است. 

مهدی تاج در این باره گفته است:«این قرارداد بر اساس توافق و قرارداد رسمی ما امضا شده است و برنامه های تبلیغاتی شخصی او کاملا قانونی است و اثری بر روی کارش در تیم ملی فوتبال نداشته است.»

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان میزبان مذاکرات چندجانبه درباره آینده غزه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، خبرگزاری بلومبرگ به نقل از افراد آگاه گزارش داد که عربستان سعودی قصد دارد تا هفته آینده جلسه‌ای برای رایزنی درباره آینده غزه برگزار کند.

بر اساس این گزارش، این نشست با حضور وزرای خارجه آمریکا و مقام‌هایی از انگلیس و مقام‌های اتحادیه اروپا، اردن، مصر، قطر و تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار شود.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • فیلم/ استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟
  •  عربستان جلسه‌ای درباره آینده غزه برگزار می کند
  • عربستان میزبان مذاکرات چندجانبه درباره آینده غزه
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس