Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن صالحی رئیس سازمان شیلات در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با تأکید بر اینکه کمبودی در توزیع ماهی و میگوی شب عید وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به افزایش تولید 10 درصدی ماهی نسبت به مدت مشابه سال قبل کمبودی در توزیع این محصول وجود ندارد.

وی افزود: سازمان شیلات برای عرضه محصول در ایام پایانی سال، برنامه‌هایی نظیر برپایی نمایشگاه عرضه محصولات شیلات و جشنواره غذاهای دریایی در استان‌ها و توزیع محصولات بسته‌بندی با ارائه تخفیف 20 درصد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اسفند ماه در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی در توصیه‌ای به مردم برای خرید ماهی در روزهای پایانی سال، گفت: از مردم تقاضا داریم که از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه‌وتره بار و نمایشگاه عرضه محصولات میگو و ماهی مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

به گفته معاون وزیر جهاد کشاورزی نمایشگاه عرضه محصولات شیلاتی توسط تشکل‌ها در اسفند ماه در مصلی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان شیلات ادامه داد: عرضه محصولات شیلاتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار از واسطه‌های غیر ضرور در بازار جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه محدودیتی در توزیع محصولات شیلاتی وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به آنکه بخش عمده صید ماهیان استخوانی در شمال کشور در اسفند ماه آغاز می‌شود، بنابراین در صورت شرایط مساعد آب و هوایی عمده نیاز استان‌های شمالی، غربی، شرقی و تهران با قیمت مناسب پوشش داده خواهد شد.

صالحی در پایان تأکید کرد: همواره سازمان شیلات و تولیدکنندگان درصدد عرضه محصول با قیمت مناسب به بازار هستند.

انتهای پیام/

نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات شیلاتی برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ کلیچ مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری سمنان گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولید کالای ایرانی در راستای تحقق شعار سال، در قالب ۱۳ غرفه محصولات ایرانی زاه اندازی شده است.
در این نمایشگاه محصولات هنری، معیشتی و صنایع دستی ساخت اتباعی عرزضه شده که بصورت قانونی در استان سمنان ساکن هستند.
این نمایشگاه از ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه برای عموم دایر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان
  • شیلات و کشاورزی رکورددار افزایش سرمایه‌گذاری در قشم
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • آغاز تولید تخم اصلاح شده ماهی قزل‌آلا در اصفهان