Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال و الریان در حالی در اولین هفته از لیگ قهرمانان آسیا مقابل هم بازی می‌کنند که دو تیم پیش از این ۷ بار با هم دیدار داشته‌اند که سهم برد آبی‌ها بیشتر بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال و الریان برای هشتیمن بار در تاریخ دیدارهای آسیایی شان مقابل هم به میدان می‌روند و این در حالی است که نتیجه اکثر دیدارهای قبلی دو تیم به سود آبی پوشان تهران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۷ بازی گذشته استقلال ۵ و الریان تنها یک بار موفق به پیروزی شده اند و یک بار هم دیدار دو تیم به تساوی کشیده است. در ۷ بازی گذشته دو تیم، آبی پوشان تهران ۱۵ و تیم قطری ۵  گل زده‌اند تا همه آمارها به سود تیم ایرانی باشد.

اولین رویارویی دو تیم به تاریخ ۷۰/۹/۲۹ باز می‌گردد که در آن دیدار آبی پوشان با گل‌های عبدالعلی چنگیز و عباس سرخاب با نتیجه دو بر یک پیروز شدند.

۲۰ سال و ۳ ماه بعد دومین تقابل دو تیم اتفاق افتاد که در آن بازی هم این استقلال بود که با تک گل بوران یرکوویچ این تیم را در دوحه مغلوب کرد. دو تیم در تاریخ ۹۱/۲/۱۳ برای سومین بار مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار هم با پیروزی قاطع استقلال به پایان رسید. در این بازی که به میزبانی استقلال انجام شد، آبی پوشان با دو گل آرش برهانی و تک گل اسماعیل شریفات حریفش را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد.

پرگل ترین دیدار دو تیم در چهارمین تقابل آنها روی داد که حاصل نود دقیقه تلاش به تساوی ۳-۳ انجامید تا این بازی با ۶ گل پر گل ترین بازی آنها باشد. جی لوید ساموئل، آرش برهانی و جواد نکونام در این بازی برای استقلال گلزنی کردند. 

آبی پوشان در پنجمین دیدار با الریان توانستند برای دومین بار پیروزی ۳ بر صفر را تکرار کنند و این بار فرهاد مجیدی، هاشم بیگ زاده و آرش برهانی برای این تیم گلزنی کردند. 

تنها پیروزی الریان مقابل استقلال در ششمین دیدار دو تیم روی داد. الریان در تاریخ ۹۲/۱۲/۲۰ در دوحه توانست با یک گل آبی پوشان را شکست دهد تا این اولین و تنها پیروزی الریان برابر استقلال باشد.

آبی پوشان یکبار دیگر الریان را با ۳ گل شکست دادند اما اینبار یک گل هم دریافت کردند تا پیروزی ۳ بر یک مقابل الریان برای این تیم ثبت شود. در این بازی کبه دو گل و قاضی یک گل برای آبی پوشان به ثمر رساندند. این بازی در تاریخ ۹۲/۲/۳ اتفاق افتاد.

آرش برهانی با ۴ گل زده بهترین گلزن آبی پوشان مقابل الریان در تاریخ برگزاری دیدارهای دو تیم است. کبه، یرکوویچ و ساموئل ۳ گلزن خارجی استقلال مقابل الریان هستند و بوبکر کبه با ۲ گل زده بهترین گلزن خارجی استقلال مقابل این تیم است.  عبدالعلی چنگیز اولین و محمد قاضی آخرین گلزنان استقلال مقابل الریان هستند. آرش برهانی و بوبکر کبه تنها بازیکنان استقلال هستند که در یک بازی بیشتر از یک گل به الریان زده اند. همچنین برهانی و نکنونام تنها بازیکنان استقلال هستند که از روی نقطه پنالتی دروازه الریان را باز کرده‌اند. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جز ۳ تیم بالانشین جدول به حساب می‌آیند در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید به مصاف هم بروند و هر دو تیم امیدوار به کسب ۳ امتیاز بازی هستند.

محمدجواد حسین نژاد که از ناحیه کشاله ران با مصدومیت مواجه شده و دو دیدار اخیر تیم خود برابر ذوب آهن و ملوان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ نمی‌تواند سپاهان را در بازی با پرسپولیس هم همراهی کند.

حسین نژاد در نیم فصل اول، یکی از مُهره های ثابت سپاهان بود و عملکرد خیلی خوبی را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نشان داد اما در نیم فصل دوم با مصدومیت‌های متوالی مواجه شد و اکثر دیدارهای تیمش را از دست داده است.

پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6084673

دیگر خبرها

  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند
  • صعود یوز‌های ایرانی فوتسال با برتری مقابل بحرین
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین
  • جام ملت های فوتسال آسیا | کامبک شیرین یوزهای ایران مقابل بحرین