Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:42:20 GMT

رویدادهای خبری استان قزوین (24بهمن)

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۶۸۲۳۹

رویدادهای خبری استان قزوین (24بهمن)

قزوین-ایرنا- همایش 'زن، انقلاب اسلامی و هویت بازیافته' مهم ترین رویداد خبری امروز سه شنبه 24 بهمن ماه در قزوین است.

به گزارش ایرنا، نشست ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی و جلسات بررسی وضعیت مسکن طلاب و بررسی نحوه اجرای راه اندازی یک هزار نیروگاه خورشیدی مددجویان کمیته امداد در کنار مسابقات طناب کشی کارمندان سراسر کشور از دیگر رویدادهای خبری امروز سه شنبه در قزوین به شمار می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی در سطح استان و شهرستان ها می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33557735 و 33557736 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع و یا به شماره نمابر 33557734 ارسال کنند.
گزارش و اخبار رویدادهای خبری روز استان همراه با گزارش های تصویری بر روی سایت http://www.irna.ir/qazvin منتشر خواهد شد.
برای آگاهی از آخرین خبرهای قزوین و گزیده اخبار ایران و جهان کانال ایرنا قزوین به نشانی https://t.me/irnaqazvinn را دنبال کنید.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری رویترز گزارش داد که در پی حمله پهپادی به میدان گازی «کورمور» در شهر «چمچمال» در سلیمانیه عراق، ۴ نفر کشته شدند.

به گزارش منابع خبری، یکی از مقامات اقلیم کردستان عراق در گفت‌وگو با رسانه‌های خبری اعلام کرد که در پی این حمله پهپادی، دست‌کم ۴ نیروی خارجی در این میدان گازی کشته و دو تن دیگر نیز مجروح شدند.

شهردار شهر چمچمال نیز درباره این حمله گفت: این حمله با یک پهپاد هدایت شونده از راه دور انجام شد که به ساختمان در حال ساخت داخل میدان گازی کورمور برخورد کرد.
تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.
ساعاتی پیش بود که منابع خبری از جمله شبکه المیادین از انفجار در میدان گازی «کورمور» در منطقه «چمچمال» در استان سلیمانیه خبر دادند.

گفتنی است که میدان گازی کورمور یکی از غنی‌ترین مناطق از لحاظ منابع طبیعی در استان سلیمانیه واقع در اقلیم کردستان عراق به شمار می‌رود.

این اولین حمله راکتی به میدان گازی کورمور، بزرگ‌ترین میدان گازی عراق تحت مدیریت دو شرکت اماراتی دانه گاز در سال ۱۴۰۳ و هفتمین حمله از ابتدای سال ۱۴۰۱ است.

با گذشت بیش از دو سال از اولین حمله راکتی به این میدان گازی، تا این لحظه به طور دقیق مشخص نشده است که چه گروهی در پشت این حملات قرار دارد.

کد خبر 6089409

دیگر خبرها

  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • آنتونی بلینکن بار دیگر به تل‌آویو سفر می‌کند
  • جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • عملیات شهادت‌طلبانه جدید در سرزمین‌های اشغالی
  • عملیات ضدصهیونیستی در شهر رمله
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان