Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا (ع) شهر فارسان گفت: جشنواره غذاهای سنتی با هدف احیای سنت های اصیل منطقه و معرفی آن به نسل جوان به همت اعضای کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا (ع) در مسجد امام حسين (ع) فارسان برگزار شد.

یاسر بابایی، مسئول کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا (علیه السلام) مسجد امام حسين (علیه السلام) شهر فارسان امروز (24 بهمن) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: جشنواره غذاهای سنتی با هدف احیای سنت های اصیل منطقه و معرفی آن به نسل جوان به همت اعضای کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا (علیه السلام) در مسجد امام حسين (علیه السلام) فارسان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان اینکه کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا (علیه السلام) برنامه های مختلفی در طول سال برگزار می کند افزود: برگزاری جشنواره غذاهای سنتی یکی از برنامه های مورد علاقه اعضای کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا (علیه السلام) است.

 

جشنواره غذاهای سنتی با حضور گسترده اهالی شهر و همراه با غذاهای سنتی اين منطقه تهيه و از برگزيدگان قدردانی شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا (علیه السلام) مسجد امام حسين (علیه السلام) شهر فارسان ابراز کرد: حضور مردم در کنار هم و ایجاد شور و نشاط و شادابی بین مردم و یادآوری سنت های گذشته از اهداف برگزاری جشنواره غذاهای سنتی در مسجد امام حسين (علیه السلام) فارسان است.

 

بابایی زنده نگه آداب و رسوم را یکی دیگر از اهداف برگزاری جشنواره غذای سنتی عنوان کرد و گفت: با آماده کردن غذاهای سنتی که در گذشته طبخ می شود نسل جوان امروز نیز با آن ها آشنا می شوند.

 

وی افزود: در پایان جشنواره غذاهای سنتی به تمام بانوان شرکت‏‏کننده، لوح تقدیر و هدایایی به عنوان یادبود اهدا شد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان گفت: پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد معرفی شد و در بین این آثار اثر تولیدات واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری استان نیز برگزیده شد. اکبر آیین افزود: پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.
وی ادامه داد: نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی از شهرستان لنده تولید حوزه هنری استان توسط دبیرخانه جشنواره تئاتر بچه های مسجد پذیرفته شد. مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان گفت: این نمایش با زبانی طنز به اشغال فلسطین توسط اسراییل غاصب می‌پردازد و از کمدی تازه‌ای در بیان درام خود استفاده می کند که برای مخاطب جذابیت ویژه‌ای دارد. پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • مسجد و مدارس در روز شهادت امام صادق (ع) به هم می‌پیوندند
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود